40.000.000 de lei in 72 de ore, record de vanzari in afiliere de Black Friday

RezultateBlackFriday2

Desi Black Friday nu s-a incheiat inca, putem sa spunem ca ceea ce s-a intamplat pana acum in afiliere cu ocazia acestui eveniment a fost cel putin uluitor. In 3 zile de Black Friday, in Profitshare s-au inregistrat vanzari in valoare de aproape 40.000.000 de lei (mai precis 40.166.052 lei fara TVA).

Tot parcursul acestor zile a fost incredibil. Advertiserii s-au ridicat la asteptari cu site-urile si promotiile pregatite, afiliatii au promovat neincetat, iar platforma nu a clintit o clipa sub volumul urias de conversii ce intrau (platforma a avut uptime 100% chiar daca actualizarea datelor din conturi a fost decalata). Daca nu v-ati saturat inca de felicitarile care au curs vineri si in weekend, va mai felicitam inca o data! 🙂

Chiar si cele mai optimiste asteptari au fost depasite inca din prima zi, iar recordurile pentru rezultatele in afiliere au fost puse la pamant unul cate unul in cel mai rasunator Black Friday din afiliere de pana acum!

Iata care au fost rezultatele in primele trei zile de reduceri:

  • aproape 40.000.000 de lei vanzari pentru magazinele partenere (aproape triplu fata de 2013),
  • 2.717.946 de click-uri livrate,
  • 86.318 comenzi pentru advertiseri (mai mult de triplu fata de anul trecut),
  • 1.798 de afiliati au castigat comisioane din afiliere,
  • 616 comenzi trimise simultan de catre clienti pe 21 noiembrie la ora 07:02 (minutul de aur),
  • 55 de comenzi pe minut in prima zi de reduceri,
  • 51 de afiliati cu castiguri de peste 1.000 de lei intr-o singura zi (21 noiembrie, prima zi Black Friday),
  • 23 de afiliati cu cel putin 1.000 de vanzari intr-o zi (21 noiembrie, prima zi Black Friday),

…si 20.967 lei, cea mai valoroasa comanda adusa de retea!

 

In topul preferintelor clientilor pentru cumparaturile online s-au aflat gadget-urile, electrocasnicele, accesoriile si produsele de imbracaminte si incaltaminte, urmate de carti si produse de infrumusetare.

Pentru promovarea reducerilor, afiliatii au ales website-urile de continut, retelele de socializare si campaniile platite de tipul Google AdWords.

Marius-Pahomi-resize

Marius Pahomi, Director General al Conversion

——————————————————————–

Acum cateva luni, cand am inceput sa schitam planurile pentru Black Friday, ca in orice business am pus pe hartie cateva estimari legate de eveniment pornind de la cifrele de anul trecut. Am invatat din experienta lui 2013 si am lucrat atat la pregatirea platformei din punct de vedere tehnic, cat si la gasirea unui factor motivator pentru jucatorii implicati: afiliati si advertiseri. Dar nimic din ceea ce am estimat nu a putut sa ne pregateasca pentru cifrele pe care urma sa le vedem in primele zile de reduceri din acest Black Friday. Reteaua a adus vanzari aproape triple fata de anul trecut, iar pentru 2015 avem planuri si mai ambitioase. Suntem hotarati sa continuam atingerea de noi recorduri pentru marketing-ul afiliat din Romania si sa ducem succesul si in alte piete, sustine Marius Pahomi, Director General al Conversion, care detine platforma Profitshare.

 

 

De regula, un eveniment de shopping de o asemenea anvergura ii determina pe afiliati sa stea in permanenta conectati online, gata sa optimizeze promovarea produselor pentru a-si maximiza castigurile din afiliere. Alaturi de ei s-a aflat ne-am aflat si noi, iar timp de 72 de ore am urmarit constant comenzile, am verificat platforma si i-am incurajat pe afiliati sa-si depaseasca performantele de pana atunci. De la programatori, testeri, support si marketeri, sapte specialisti au transmis in timp real rezultatele si recomandarile lor catre comunitatea de afiliati.

In cifre, acest lucru a insemnat:

  • 285 de email-uri cu subiectul „Black Friday”,
  • 72 de postari in retelele de socializare,
  • 5 pariuri facute pe seama rezultatelor finale,
  • 3 resurse de programare alocate bunei functionari a platformei,
  • 70 de cafele, 30 de ceaiuri, 20 de pizza si 10 ciocolate,

plus cele 2.400 de ore anterioare de munca pentru pregatirile de Black Friday.

selfie-uri-BF

Entuziasmul din biroul Profitshare in timp ce conversiile curgeau de Black Friday.

…si cumparaturile online continua. Reducerile unora dintre magazine sunt valabile pana la finalul lunii noiembrie.

Suntem extrem de nerabdatori sa aflam cine vor fi medaliatii la Olimpiada Afiliatilor Profitshare!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Tag-uri: ,

40.000.000 de lei in 72 de ore, record de vanzari in afiliere de Black Friday

Postat pe 26.11.2014 de catre Profitshare

RezultateBlackFriday2

Desi Black Friday nu s-a incheiat inca, putem sa spunem ca ceea ce s-a intamplat pana acum in afiliere cu ocazia acestui eveniment a fost cel putin uluitor. In 3 zile de Black Friday, in Profitshare s-au inregistrat vanzari in valoare de aproape 40.000.000 de lei (mai precis 40.166.052 lei fara TVA).

Tot parcursul acestor zile a fost incredibil. Advertiserii s-au ridicat la asteptari cu site-urile si promotiile pregatite, afiliatii au promovat neincetat, iar platforma nu a clintit o clipa sub volumul urias de conversii ce intrau (platforma a avut uptime 100% chiar daca actualizarea datelor din conturi a fost decalata). Daca nu v-ati saturat inca de felicitarile care au curs vineri si in weekend, va mai felicitam inca o data! 🙂

Chiar si cele mai optimiste asteptari au fost depasite inca din prima zi, iar recordurile pentru rezultatele in afiliere au fost puse la pamant unul cate unul in cel mai rasunator Black Friday din afiliere de pana acum!

Iata care au fost rezultatele in primele trei zile de reduceri:

  • aproape 40.000.000 de lei vanzari pentru magazinele partenere (aproape triplu fata de 2013),
  • 2.717.946 de click-uri livrate,
  • 86.318 comenzi pentru advertiseri (mai mult de triplu fata de anul trecut),
  • 1.798 de afiliati au castigat comisioane din afiliere,
  • 616 comenzi trimise simultan de catre clienti pe 21 noiembrie la ora 07:02 (minutul de aur),
  • 55 de comenzi pe minut in prima zi de reduceri,
  • 51 de afiliati cu castiguri de peste 1.000 de lei intr-o singura zi (21 noiembrie, prima zi Black Friday),
  • 23 de afiliati cu cel putin 1.000 de vanzari intr-o zi (21 noiembrie, prima zi Black Friday),

…si 20.967 lei, cea mai valoroasa comanda adusa de retea!

 

In topul preferintelor clientilor pentru cumparaturile online s-au aflat gadget-urile, electrocasnicele, accesoriile si produsele de imbracaminte si incaltaminte, urmate de carti si produse de infrumusetare.

Pentru promovarea reducerilor, afiliatii au ales website-urile de continut, retelele de socializare si campaniile platite de tipul Google AdWords.

Marius-Pahomi-resize

Marius Pahomi, Director General al Conversion

——————————————————————–

Acum cateva luni, cand am inceput sa schitam planurile pentru Black Friday, ca in orice business am pus pe hartie cateva estimari legate de eveniment pornind de la cifrele de anul trecut. Am invatat din experienta lui 2013 si am lucrat atat la pregatirea platformei din punct de vedere tehnic, cat si la gasirea unui factor motivator pentru jucatorii implicati: afiliati si advertiseri. Dar nimic din ceea ce am estimat nu a putut sa ne pregateasca pentru cifrele pe care urma sa le vedem in primele zile de reduceri din acest Black Friday. Reteaua a adus vanzari aproape triple fata de anul trecut, iar pentru 2015 avem planuri si mai ambitioase. Suntem hotarati sa continuam atingerea de noi recorduri pentru marketing-ul afiliat din Romania si sa ducem succesul si in alte piete, sustine Marius Pahomi, Director General al Conversion, care detine platforma Profitshare.

 

 

De regula, un eveniment de shopping de o asemenea anvergura ii determina pe afiliati sa stea in permanenta conectati online, gata sa optimizeze promovarea produselor pentru a-si maximiza castigurile din afiliere. Alaturi de ei s-a aflat ne-am aflat si noi, iar timp de 72 de ore am urmarit constant comenzile, am verificat platforma si i-am incurajat pe afiliati sa-si depaseasca performantele de pana atunci. De la programatori, testeri, support si marketeri, sapte specialisti au transmis in timp real rezultatele si recomandarile lor catre comunitatea de afiliati.

In cifre, acest lucru a insemnat:

  • 285 de email-uri cu subiectul „Black Friday”,
  • 72 de postari in retelele de socializare,
  • 5 pariuri facute pe seama rezultatelor finale,
  • 3 resurse de programare alocate bunei functionari a platformei,
  • 70 de cafele, 30 de ceaiuri, 20 de pizza si 10 ciocolate,

plus cele 2.400 de ore anterioare de munca pentru pregatirile de Black Friday.

selfie-uri-BF

Entuziasmul din biroul Profitshare in timp ce conversiile curgeau de Black Friday.

…si cumparaturile online continua. Reducerile unora dintre magazine sunt valabile pana la finalul lunii noiembrie.

Suntem extrem de nerabdatori sa aflam cine vor fi medaliatii la Olimpiada Afiliatilor Profitshare!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare: