Am depasit prima perioada de reduceri Black Friday, iar rezultatele voastre din afiliere sunt cu adevarat formidabile! Ati performat remarcabil si va felicitam pentru asta! Rezultatele atinse de afiliatii Profitshare ne confirma potentialul care exista pentru promovarea online si dovedesc faptul ca o strategie de promovare cat mai relevanta va atrage atentia potentialilor cumparatori si va duce la cele mai bune rate de conversie.
Profitshare Black Friday 2013 in cifre si date
De Black Friday, prin intermediul Profitshare au fost livrate 1.3 milioane de clickuri care au determinat peste 25.000 de vanzari in valoare de peste 15 milioane de lei.
Ceea ce este deopotriva remarcabil este faptul ca toate aceste vanzari s-au realizat cu o eficienta (vanzari realizate / nr. de clickuri) cel putin dubla fata de cea oferita de alte retele de afiliere din Romania, datorita tehnologiilor de targetare dezvoltate de catre Profitshare.
Astfel, 46 de afiliati au castigat peste 1.000 de lei din comisioane cu ocazia Black Friday, iar 1.319 afiliati au inregistrat conversii.
Topul vanzarilor includ, in aceasta ordine:
- IT&C (laptopuri, tablete, electrocasnice);
- fashion (imbracaminte, lenjerie si incaltaminte);
- carti;
- ingrijire personala;
- produse pentru copii.
Topul mediilor de promovare folosite de voi cu aceasta ocazie au fost:
- website-urile de continut;
- retelele sociale, in special Facebook;
- publicitate platita, in special Google AdWords.
Platforma a functionat la parametri optimi
Eforturile voastre din promovarea online s-au vazut in una din cele mai incitante zile pentru e-commerce, prin numarul de conversii, iar cele ale echipei Profitshare au inceput cu cateva saptamani in urma. Platforma a fost optimizata pentru a rezista unui trafic si unor solicitari semnificativ mai mari.
Stim ca informatiile sunt cruciale pentru urmarirea rezultatelor din afiliere, asa ca am pastrat rapoartele din conturile voastre si le-am actualizat cat mai repede. Am avut uptime 100% si raportarea rezultatelor din conturile voastre se facea aproape real time.
Black Friday continua
Urmeaza o noua perioada de reduceri Black Friday, marcata de ziua 29 noiembrie 2013. Mai multi advertiseri au confirmat ca vor pregati reduceri in magazinele lor online, oferind materiale de promovare si informatii utile pentru targetarea si personalizarea comunicarii pe care o faceti. La numar, acestia depasesc magazinele care au oferit reduceri incepand cu 22 noiembrie, ceea ce inseamna ca vor exista multiple ocazii de castig. De data aceasta nisele vizate pentru promovare includ Fashion, Copii & Jucarii, Articole sportive si Cadouri.
Pana la finalul lunii noiembrie fenomenul Black Friday va face furori in e-commerce si in afiliere deopotriva. Profitati de receptivitatea utilizatorilor de internet catre cumparaturile online din aceasta perioada, livrati cele mai potrivite recomandari prin instrumentele de promovare Profitshare si castigati comisioanele si bonusurile aferente!
Suntem aici cu update-uri si recomandari si asteptam si din partea voastra sugesti pentru a avea cel mai profitabil Black Friday din afiliere! Ce v-ar fi de folos pentru a castiga si mai multe comisioane?
Profitshare
Latest posts by Profitshare (see all)
- Câștigătorii Sale Wars 2021! - 8 februarie 2022
- Află mai multe despre advertiserul Sursa-LED! - 1 noiembrie 2021
- MaxMed mărește comisionul la cele mai vândute produse de la 20% la 25% în perioada 19.07-15.08.2021! - 19 iulie 2021
Tag-uri: black friday, rezultate