Fashion Days a anunțat rezultatele obținute în acest an de Black Friday! Advertiserul a înregistrat comenzi în valoare de 17 milioane de Lei, dublu față de 2015. Ediția de anul acesta, desfășurată sub umbrela campaniei „Răsfață-te de Black Friday”, a avut loc pe 18 noiembrie, o singură zi. Clienții care au avut instalate aplicațiile mobile au putut comanda de pe 17 noiembrie, începând cu ora 20:00.
Rezultate deosebite au fost atinse și în programul de afiliere, lucru susținut de advertiser prin oferirea de Happy Hours, în care comisionul a fost dublat, la 10%, pentru a răsplăti eforturile afiliaților și a le oferi oportunitatea generării de comisioane mărite.
Descoperă în infograficul de mai jos principalele date cu privire la trafic, vânzări, categorii și branduri:
Daniela
Latest posts by Daniela (see all)
- Sărbătorile de Paște – noi oportunități de promovare - 27 martie 2017
- Comisioane lead de până la 3.000 lei cu doi noi advertiseri - 15 martie 2017
- Organizarea de concursuri pentru afiliați în platformă: sfaturi și beneficii - 9 martie 2017
Tag-uri: black friday, fashiondays