Descopera in saptamanalul de marketing online cum poti ajunge la audienta potrivita prin intermediul retelelor sociale, dar si cum poti comunica cu aceasta printr-un continut lipsit de greseli. Totodata vei invata cum sa iti organizezi campaniile si echipa de PPC pentru a avea succes, dar si cum se schimba comportamentul de cumparare al consumatorilor privind brandurile preferate.
10 greseli pe care trebuie sa le eviti in crearea de continut pentru afacerea ta
Afla din acest articol care sunt greselile pe care trebuie sa le eviti pentru a crea un continut de succes. Cu siguranta poti invata din propriile greseli, insa cel mai bine este sa fii pregatit din timp. Vei vedea ca printre acestea se numara faptul ca nu iti intelegi bine audienta, nu promovezi continutul si in social media, ai multe greseli de scriere, faci o analiza eronata a indicatorilor din Analytics, dar si alte greseli pe care le vei regasi in articol.
Cum sa ajungi la audienta potrivita prin social media
In acest articol vei putea citi modalitatile prin care te poti conecta cu audienta potrivita prin intermediul principalelor retele de socializare: Facebook, Twitter, LinkedIn si Instagram. Iti sunt prezentate optiunile pe care le poti utiliza pentru fiecare retea separat, dar iti sunt sugerate si alte platforme pe care le poti utiliza in atingerea obiectivelor tale: Pinterest, Periscope, Reddit.
Studiu despre comportamentul de cumparare a brandului preferat
Acest articol prezinta un studiu desfasurat la nivel global, privind obiceiurile de cumparare a brandului preferat de catre consumatori. Unul dintre rezultatele importante se refera la faptul ca 6 din 10 respondenti au mentionat ca raman fideli brandului respectiv, insa cauta modalitati prin care pot achizitiona produsele la un pret redus.
7 modalitati prin care iti poti organiza conturile si echipa de PPC
Articolul de fata iti prezinta sapte modalitati prin care iti poti organiza atat campaniile, cat si echipa de PPC, astfel incat sa obtii rezultatele dorite. Poti seta traininguri pentru noii angajati, poti crea un standard in denumirea campaniilor sau documente interne cu statusurile campaniilor. Totodata, trebuie sa ai in vedere alegerea unui sef de echipa care sa se asigure ca sunt respectate si puse corect in practica, toate ideile mentionate anterior.
Daniela
Latest posts by Daniela (see all)
- Sărbătorile de Paște – noi oportunități de promovare - 27 martie 2017
- Comisioane lead de până la 3.000 lei cu doi noi advertiseri - 15 martie 2017
- Organizarea de concursuri pentru afiliați în platformă: sfaturi și beneficii - 9 martie 2017
Tag-uri: comportamentul consumatorului, content, PPC, social media