Saptamanal de Marketing Online #55

55
Asa cum s-a discutat si la intalnirea Profitshare, editia Fashion (detalii aici), in afiliere continutul este esential pentru obtinerea de rezultate pe termen lung. Astazi va aducem cateva sfaturi cu privire la realizarea de materiale care sa atraga atentia vizitatorilor care scaneaza vizual paginile web cu o viteza ametitoare. Daca am reusit sa atragem publicul, e important sa ii punem un zambet pe buze pentru a-l pastra alaturi de noi, iar in cele ce urmeaza regasiti cateva ponturi in acest sens. Pe zona de promovare vorbim despre cum obtinem cel mai mic cost pe conversie in Facebook Ads dar si despre cum atragem atentia publicului cu imagini optimizate. Pe final supunem atentiei un subiect de interes pentru cei ce se promoveaza – remarketingul – si va prezentam un studiu care a analizat modul in care clientii privesc acest instrument de marketing.

Cum alegi grafica, template-ul si culorile pentru a produce imagini cu cea mai ridicata rata de conversie in social media

Ca iubitor si utilizator de social media pentru business probabil cunosti importanta imaginilor in cadrul acestui mediu de promovare. Insa cat de mult stii despre crearea unor imagini cu potential sporit de a fi partajate? Exista numeroase sfaturi, bazate pe cercetare, privind culorile, fonturile, textele si toate elementele de creatie care indeamna privitorul sa le impartaseasca in cercul sau de prieteni si parteneri. Articolul de aici iti aduce informatiile de care ai nevoie pentru a obtine succesul dorit.

Facebook Ads: 9 factori care influenteaza costul pe conversie

Motivul principal pentru care apelam la Facebook Ads sunt conversiile. Intr-un fel sau altul, incercam sa vindem ceva. Totusi, aceasta modalitate de promovare nu functioneaza ca prin magie. Multi dintre cei care apeleaza la Facebook Ads sunt dezamagiti pentru ca nu obtin rezultatele asteptate. Ad-urile Facebook raman un instrument puternic prin care se poate ajunge la publicul tinta insa Facebook nu poate obliga oamenii sa converteasca. Articolul urmator prezinta principalii factori care trebuie intelesi si testati pentru obtinerea unor rezultate optime in ceea ce priveste cel mai mic cost pe conversie, obiectivul principal al oricarei campanii de acest tip.

Regula simpla a crearii de continut pentru web

In online creatorii de continut duc o lupta continua pentru atentie. Pentru ca vizitatorii trec peste paginile web cu o viteza impresionanta. Acesta este motivul pentru care trebuie sa crezi texte clare, concise si convingatoare, daca vrei sa fii observat. Mai exact, cand cineva ajunge pe site-ul/blogul sau la articolul tau trebuie sa stie exact la ce sa se astepte – chiar si la nivel de microcontinut – totul trebuie sa fie simplu, succint si usor de scanat vizual. Citeste acest articol pentru mai multe sfaturi utile in demersul de creare de continut care atrage atentia de la prima privire.

Cum abordezi componenta de umor in crearea de continut pentru a antrena mai multi cititori

Se spune ca o zi in care nu ai ras e o zi pierduta. Si atunci de ce ai livra vizitatorilor tai un continut anost care nu produce emotii pozitive si nu le pune un zambet pe fata? Textul bine scris, cu umor, adaptat la subiectul in discutie si la particularitatile publicului caruia i se adreseaza poate deschide multe usi, consolidand relatia cu audienta. Articolul acesta iti prezinta cinci moduri in care poti fi amuzant in crearea de continut, fara a crea, insa, o impresie gresita.

Mitul retargetarii – remarketingul ti-ar putea sabota vanzarile si rata de conversie

Retargetarea reprezinta adevaratul bumerang al promotiilor: daca parasesti un site fara sa cumperi AdSense iti va afisa reclama pe site-urile pe care le vizitezi pentru a te incuraja sa te intorci. Vanzatorului i se pare o metoda buna de promovare, dar cum privesc clientii aceasta initiativa? InSkin Media si RAPP Media au desfasurat la finalul anului trecut un studiu pentru a determina efectele acestor retargetari. Le observa clientii? Si, daca da, le considera enervante? Mai multe detalii despre studiul mentionat mai sus gasiti aici.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Tag-uri: , ,

Saptamanal de Marketing Online #55

Postat pe 25.05.2015 de catre Alina

55
Asa cum s-a discutat si la intalnirea Profitshare, editia Fashion (detalii aici), in afiliere continutul este esential pentru obtinerea de rezultate pe termen lung. Astazi va aducem cateva sfaturi cu privire la realizarea de materiale care sa atraga atentia vizitatorilor care scaneaza vizual paginile web cu o viteza ametitoare. Daca am reusit sa atragem publicul, e important sa ii punem un zambet pe buze pentru a-l pastra alaturi de noi, iar in cele ce urmeaza regasiti cateva ponturi in acest sens. Pe zona de promovare vorbim despre cum obtinem cel mai mic cost pe conversie in Facebook Ads dar si despre cum atragem atentia publicului cu imagini optimizate. Pe final supunem atentiei un subiect de interes pentru cei ce se promoveaza – remarketingul – si va prezentam un studiu care a analizat modul in care clientii privesc acest instrument de marketing.

Cum alegi grafica, template-ul si culorile pentru a produce imagini cu cea mai ridicata rata de conversie in social media

Ca iubitor si utilizator de social media pentru business probabil cunosti importanta imaginilor in cadrul acestui mediu de promovare. Insa cat de mult stii despre crearea unor imagini cu potential sporit de a fi partajate? Exista numeroase sfaturi, bazate pe cercetare, privind culorile, fonturile, textele si toate elementele de creatie care indeamna privitorul sa le impartaseasca in cercul sau de prieteni si parteneri. Articolul de aici iti aduce informatiile de care ai nevoie pentru a obtine succesul dorit.

Facebook Ads: 9 factori care influenteaza costul pe conversie

Motivul principal pentru care apelam la Facebook Ads sunt conversiile. Intr-un fel sau altul, incercam sa vindem ceva. Totusi, aceasta modalitate de promovare nu functioneaza ca prin magie. Multi dintre cei care apeleaza la Facebook Ads sunt dezamagiti pentru ca nu obtin rezultatele asteptate. Ad-urile Facebook raman un instrument puternic prin care se poate ajunge la publicul tinta insa Facebook nu poate obliga oamenii sa converteasca. Articolul urmator prezinta principalii factori care trebuie intelesi si testati pentru obtinerea unor rezultate optime in ceea ce priveste cel mai mic cost pe conversie, obiectivul principal al oricarei campanii de acest tip.

Regula simpla a crearii de continut pentru web

In online creatorii de continut duc o lupta continua pentru atentie. Pentru ca vizitatorii trec peste paginile web cu o viteza impresionanta. Acesta este motivul pentru care trebuie sa crezi texte clare, concise si convingatoare, daca vrei sa fii observat. Mai exact, cand cineva ajunge pe site-ul/blogul sau la articolul tau trebuie sa stie exact la ce sa se astepte – chiar si la nivel de microcontinut – totul trebuie sa fie simplu, succint si usor de scanat vizual. Citeste acest articol pentru mai multe sfaturi utile in demersul de creare de continut care atrage atentia de la prima privire.

Cum abordezi componenta de umor in crearea de continut pentru a antrena mai multi cititori

Se spune ca o zi in care nu ai ras e o zi pierduta. Si atunci de ce ai livra vizitatorilor tai un continut anost care nu produce emotii pozitive si nu le pune un zambet pe fata? Textul bine scris, cu umor, adaptat la subiectul in discutie si la particularitatile publicului caruia i se adreseaza poate deschide multe usi, consolidand relatia cu audienta. Articolul acesta iti prezinta cinci moduri in care poti fi amuzant in crearea de continut, fara a crea, insa, o impresie gresita.

Mitul retargetarii – remarketingul ti-ar putea sabota vanzarile si rata de conversie

Retargetarea reprezinta adevaratul bumerang al promotiilor: daca parasesti un site fara sa cumperi AdSense iti va afisa reclama pe site-urile pe care le vizitezi pentru a te incuraja sa te intorci. Vanzatorului i se pare o metoda buna de promovare, dar cum privesc clientii aceasta initiativa? InSkin Media si RAPP Media au desfasurat la finalul anului trecut un studiu pentru a determina efectele acestor retargetari. Le observa clientii? Si, daca da, le considera enervante? Mai multe detalii despre studiul mentionat mai sus gasiti aici.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare: