Saptamanal de marketing online – episodul #22

saptamanal de marketing online

V-ati intrebat vreodata de ce ne atrag unele postari de pe Twitter iar pe altele nici nu le observam? Cativa specialisti internationali in marketing online au studiat acest fenomen si au descoperit 4 dintre motivele psihologice care stau la baza acestei decizii.  De asemenea, avem vesti bune pentru antreprenorii care detin afaceri locale: Google a realizat recent un update major la algoritmul de Cautari locale. Si nu in ultimul rand, aflam cum putem efectua teste de SEO pe site fara a-l afecta.

Pentru Advertiseri am pregatit un articol despre persoanele care vor sa denigreze imaginea unui brand cu orice ocazie, retelele de social media dovedindu-se a fi mediul propice pentru astfel de manifestari publice. Cateva sfaturi despre managementul reputatiei online si despre tipurile de comportament al acestor useri, cunoscuti in limbaj popular drept „trolli”.

Social Media: De ce dam click pe un anumit tweet? Motivele psihologice pentru care dam click

Hubspot.com  a realizat recent un studiu pe contul lor de Twitter si au observat ca anumite postari au avut un grad ridicat de interactivitate fata de altele. Felul in care au fost scrise aceste postari se alinieaza cu 4 teorii psihologice importante. Iata cum poti folosi aceste teorii in avantajul tau pentru a creste rata de engagement in retelele sociale. Citeste articolul!

SEO: Cum pot efectua teste pe siteul meu in conditii de siguranta?

Vinerea trecuta, Rand Fishkin (unul dintre cei mai cunoscuti oameni din spatiul digital international) a explicat intr-un articol dedicat ce teste de SEO putem realiza pe siteurile noastre si cum putem face acest lucru in conditii de siguranta. Inainte de a incepe un test este nevoie sa iei in considerare 3 lucruri esentiale. Iata care sunt acestea!

SEO: Google a lansat un update la algoritmul de Local Search

Si pentru acest lucru au de castigat toate afacerile locale! Potrivit unor surse, se pare ca acest update a creat modificari semnificative in pozitionarile websiteurilor in rezultatele cautarilor locale. La ce se refera exact acest update si cum influenteaza el rezultatele din cautari, puteti citi in articol! Citeste tot articolul!

PPC: Capcana din spatele campaniilor de Retargetare: Cum afecteaza acestea ROIul?

Datele sunt minunate! Ele ne ofera indicii despre desfasurarea campaniilor noastre, unde ar mai trebui suplimentat bugetul si unde ar trebui redus. Retargetarea se afla la capatul procesului de decizie, provcand adesea ultima reactie a clientului inainte de conversie. Din acest motiv, campaniilor de retargetare li se ofera foarte mult credit. Cat investim, insa, in ele? Exista si alte aspecte pe care ar trebui sa le luam in considerare? Afla raspunsurile in articolul de astazi. Citeste! 

[Advertiseri] Online Brand Management: Comunitatea din jurul unui brand: fanii si … mai putin fanii, denumiti „trolli”. Cum le raspundem?

In jurul unui companii se nasc atat o comunitate de ambasadori ai brandului, cat si oameni care sunt mereu nemultumiti si critici, care doresc sa atinga imaginea brandului respectiv. Retelele de socializare le ofera mediul propice de a se exprima public. Si atunci, ca brand, este necesar sa poti fii in stare sa iti aperi imaginea si sa „iesi” cu eleganta din astfel de situati. Iata cateva exemple despre cum ar trebui sa reactionam in astfel de situatii. Citeste articolul!

Au fost relevante pentru tine articolele de mai sus? Asteptam comentariile tale legate de acest articol si nu numai. Acestea ne vor ajuta sa il imbunatatim permanent!

 

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , ,

Saptamanal de marketing online – episodul #22

Postat pe 29.07.2014 de catre Profitshare

saptamanal de marketing online

V-ati intrebat vreodata de ce ne atrag unele postari de pe Twitter iar pe altele nici nu le observam? Cativa specialisti internationali in marketing online au studiat acest fenomen si au descoperit 4 dintre motivele psihologice care stau la baza acestei decizii.  De asemenea, avem vesti bune pentru antreprenorii care detin afaceri locale: Google a realizat recent un update major la algoritmul de Cautari locale. Si nu in ultimul rand, aflam cum putem efectua teste de SEO pe site fara a-l afecta.

Pentru Advertiseri am pregatit un articol despre persoanele care vor sa denigreze imaginea unui brand cu orice ocazie, retelele de social media dovedindu-se a fi mediul propice pentru astfel de manifestari publice. Cateva sfaturi despre managementul reputatiei online si despre tipurile de comportament al acestor useri, cunoscuti in limbaj popular drept „trolli”.

Social Media: De ce dam click pe un anumit tweet? Motivele psihologice pentru care dam click

Hubspot.com  a realizat recent un studiu pe contul lor de Twitter si au observat ca anumite postari au avut un grad ridicat de interactivitate fata de altele. Felul in care au fost scrise aceste postari se alinieaza cu 4 teorii psihologice importante. Iata cum poti folosi aceste teorii in avantajul tau pentru a creste rata de engagement in retelele sociale. Citeste articolul!

SEO: Cum pot efectua teste pe siteul meu in conditii de siguranta?

Vinerea trecuta, Rand Fishkin (unul dintre cei mai cunoscuti oameni din spatiul digital international) a explicat intr-un articol dedicat ce teste de SEO putem realiza pe siteurile noastre si cum putem face acest lucru in conditii de siguranta. Inainte de a incepe un test este nevoie sa iei in considerare 3 lucruri esentiale. Iata care sunt acestea!

SEO: Google a lansat un update la algoritmul de Local Search

Si pentru acest lucru au de castigat toate afacerile locale! Potrivit unor surse, se pare ca acest update a creat modificari semnificative in pozitionarile websiteurilor in rezultatele cautarilor locale. La ce se refera exact acest update si cum influenteaza el rezultatele din cautari, puteti citi in articol! Citeste tot articolul!

PPC: Capcana din spatele campaniilor de Retargetare: Cum afecteaza acestea ROIul?

Datele sunt minunate! Ele ne ofera indicii despre desfasurarea campaniilor noastre, unde ar mai trebui suplimentat bugetul si unde ar trebui redus. Retargetarea se afla la capatul procesului de decizie, provcand adesea ultima reactie a clientului inainte de conversie. Din acest motiv, campaniilor de retargetare li se ofera foarte mult credit. Cat investim, insa, in ele? Exista si alte aspecte pe care ar trebui sa le luam in considerare? Afla raspunsurile in articolul de astazi. Citeste! 

[Advertiseri] Online Brand Management: Comunitatea din jurul unui brand: fanii si … mai putin fanii, denumiti „trolli”. Cum le raspundem?

In jurul unui companii se nasc atat o comunitate de ambasadori ai brandului, cat si oameni care sunt mereu nemultumiti si critici, care doresc sa atinga imaginea brandului respectiv. Retelele de socializare le ofera mediul propice de a se exprima public. Si atunci, ca brand, este necesar sa poti fii in stare sa iti aperi imaginea si sa „iesi” cu eleganta din astfel de situati. Iata cateva exemple despre cum ar trebui sa reactionam in astfel de situatii. Citeste articolul!

Au fost relevante pentru tine articolele de mai sus? Asteptam comentariile tale legate de acest articol si nu numai. Acestea ne vor ajuta sa il imbunatatim permanent!

 

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2019 Conversion Marketing