Saptamanal de Marketing Online, episodul #63

63

Pentru ca lumea este intr-o continua miscare, si in marketing online se incearca optimizarea continutului livrat cu ajutorul imaginilor dinamice. Editia curenta a saptamanalului de marketing iti aduce noi informatii despre cum sa treci mai departe de la cuvinte la imagini, care sunt resursele esentiale pentru a obtine rezultatele dorite din blogging, si care sunt noile schimbari pe care Facebook le anunta.

Facebook aduce o schimbare paginilor magazinelor

Te-ai gandit vreodata sa-ti faci cumparaturile direct de pe Facebook? Acest canal de comunicare destinat socializari, trece la nivelul urmator si este supus unei perioade de test care va modifica stilul tau de viata. Timpul petrecut pe aceasta retea de socializare se va transforma in momente destinate cumparaturilor, deoarece Facebook vine cu o noua actualizare pentru utilizatorii sai. Mai multe detalii gasesti aici.

Resurse esentiale pentru un blogging de calitate

Daca esti priceput in arta cuvintelor si vrei sa duci bloggingul in pasul urmator, fie pentru business-ul tau sau fie pentru blogul personal, acest articol te ajuta la cresterea numarul de share-uri, la imbunatatirea livrarii continutului, la masurarea progresul, si a multor altor aspecte care iti aduc valoare blogului. Fiecare dintre aceste elemente te vor duce cu un pas mai aproape de succes.

7 metode pentru o mai buna comunicare pe Facebook prin video-uri

Pentru o comunicare mai puternica pe Facebook, video-urile pe care le postezi ar trebui sa ocupe un loc important in strategia ta. Acestea aduc un plus de vizibilitate si mult mai multa incredere in ceea ce vrei sa arati. Ele garanteaza o conexiune mai buna cu utilizatorii tai si le pot oferi experienta reala pe care le-o promiti. Ryan Hanley (socialmediaexaminer.com) ne impartaseste in articolul de fata 7 metode prin care poti sa oferi un continut de calitate prin video-urile tale.

Cum sa creezi o identitate brandului tau

Un brand puternic inseamna mai mult decat o rata mare de succes. Acesta reprezinta un set de asteptari, povesti traite, relatii etc., ce sprijina decizia consumatorilor de a alege sau nu produsul pe care il oferi. Continutul livrat de tine trebuie sa exprime cele mai originale ganduri si sentimente care vor face ca identitatea produsului tau sa se conecteze mai usor cu oamenii. Trebuie sa ai in vedere sfaturile pe care Jason Lankow (contentmarketinginstitute.com) le precizeaza aici pentru ca audienta ta sa se poata bucura de ceea ce ii oferi.

Facebook testeaza vizionarea video-urilor prin butonul de „vizioneaza mai tarziu”

Facebook continua sa imbunatateasca experienta video si, conform celor de la techcrunch.com, reteaua de socializare a inceput o serie de teste pentru a observa feedback-ul utilizatorilor cu privire la noua optimizare. Desi Youtube are deja aceasta functionalitate, Facebook doreste sa ia amploare si sa mearga mai departe prin adaugarea butonului de „vizioneaza mai tarziu”. Prin acest lucru, compania doreste sa isi fidelizeze utilizatorii si sa le ofere posibilitatea de a-si organiza mai bine timpul.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de Marketing Online, episodul #63

Postat pe 20.07.2015 de catre Claudia

63

Pentru ca lumea este intr-o continua miscare, si in marketing online se incearca optimizarea continutului livrat cu ajutorul imaginilor dinamice. Editia curenta a saptamanalului de marketing iti aduce noi informatii despre cum sa treci mai departe de la cuvinte la imagini, care sunt resursele esentiale pentru a obtine rezultatele dorite din blogging, si care sunt noile schimbari pe care Facebook le anunta.

Facebook aduce o schimbare paginilor magazinelor

Te-ai gandit vreodata sa-ti faci cumparaturile direct de pe Facebook? Acest canal de comunicare destinat socializari, trece la nivelul urmator si este supus unei perioade de test care va modifica stilul tau de viata. Timpul petrecut pe aceasta retea de socializare se va transforma in momente destinate cumparaturilor, deoarece Facebook vine cu o noua actualizare pentru utilizatorii sai. Mai multe detalii gasesti aici.

Resurse esentiale pentru un blogging de calitate

Daca esti priceput in arta cuvintelor si vrei sa duci bloggingul in pasul urmator, fie pentru business-ul tau sau fie pentru blogul personal, acest articol te ajuta la cresterea numarul de share-uri, la imbunatatirea livrarii continutului, la masurarea progresul, si a multor altor aspecte care iti aduc valoare blogului. Fiecare dintre aceste elemente te vor duce cu un pas mai aproape de succes.

7 metode pentru o mai buna comunicare pe Facebook prin video-uri

Pentru o comunicare mai puternica pe Facebook, video-urile pe care le postezi ar trebui sa ocupe un loc important in strategia ta. Acestea aduc un plus de vizibilitate si mult mai multa incredere in ceea ce vrei sa arati. Ele garanteaza o conexiune mai buna cu utilizatorii tai si le pot oferi experienta reala pe care le-o promiti. Ryan Hanley (socialmediaexaminer.com) ne impartaseste in articolul de fata 7 metode prin care poti sa oferi un continut de calitate prin video-urile tale.

Cum sa creezi o identitate brandului tau

Un brand puternic inseamna mai mult decat o rata mare de succes. Acesta reprezinta un set de asteptari, povesti traite, relatii etc., ce sprijina decizia consumatorilor de a alege sau nu produsul pe care il oferi. Continutul livrat de tine trebuie sa exprime cele mai originale ganduri si sentimente care vor face ca identitatea produsului tau sa se conecteze mai usor cu oamenii. Trebuie sa ai in vedere sfaturile pe care Jason Lankow (contentmarketinginstitute.com) le precizeaza aici pentru ca audienta ta sa se poata bucura de ceea ce ii oferi.

Facebook testeaza vizionarea video-urilor prin butonul de „vizioneaza mai tarziu”

Facebook continua sa imbunatateasca experienta video si, conform celor de la techcrunch.com, reteaua de socializare a inceput o serie de teste pentru a observa feedback-ul utilizatorilor cu privire la noua optimizare. Desi Youtube are deja aceasta functionalitate, Facebook doreste sa ia amploare si sa mearga mai departe prin adaugarea butonului de „vizioneaza mai tarziu”. Prin acest lucru, compania doreste sa isi fidelizeze utilizatorii si sa le ofere posibilitatea de a-si organiza mai bine timpul.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2024 Conversion Marketing