Saptamanal de marketing online, episodul #73

73
Marketingul online s-a mutat de ceva vreme pe Facebook. Si nu-i de mirare, avand in vedere ca reteaua de socializare are in prezent peste 1,49 miliarde de utilizatori. Azi avem pentru tine cateva mici ponturi sau chiar secrete pe care orice om de marketing ar trebui sa le cunoasca si sa le utilizeze. Credeai ca posesorii de dispozitive mobile folosesc doar aplicatii? Afla in cele ce urmeaza cum stau lucrurile cand vorbim de aplicatii versus browsere mobile. Pe zona de continut iti aducem cateva sfaturi cu privire la crearea unui mesaj de tip call-to-action eficient.  

5 moduri prin care anatomia umana te poate ajuta sa faci adurile Facebook mai captivante

Cel mai important sfat pe care ni-l dau cei de la AdEspresso este sa plasam in adurile noastre imagini cu oameni. Daca e sa analizam galeria de exemple de aduri pe care ne-o pune la dispozitie reteaua de socializare, vom vedea ca aproape 50% dintre acestea contin imagini cu oameni. Articolul urmator descrie impactul potential al diverselor parti ale corpului plasate in imaginile din Facebook Ads. Afla si tu cum poate influenta audienta o imagine cu ochi, buze sau chiar pectorali.

Nu aplicatiile sunt cele care castiga, ci browserele mobile

Saptamana trecuta comScore a lansat Raportul privind aplicatiile mobile, cele mai interesante descoperiri ale acestuia fiind legate de folosirea intensiva de catre utilizatori a unui numar restrans de aplicatii. Si mai interesant este faptul ca s-a constat o crestere a gradului de folosire a browserelor mobile, si, prin urmare, a motorului de cautare Google. Cercetarea reuseste sa combata perceptia conform careia traficul web de pe mobil este anemic sau in scadere. Pentru mai multe detalii puteti accesa articolul de aici.

5 moduri in care poti alinia datele si povestile spuse pentru a creste un business

Datele reprezinta instrumentul cel mai valoros pentru un business. Conform unui studiu Gartner, 73% dintre organizatii au investit sau planuiesc sa investeasca in „big data” in urmatorii doi ani. Transformarea datelor in informatii utile a devenit atat sarcina marketingului cat si a departamentului de IT. Articolul urmator prezinta modalitati prin care datele si povestile pot fi plasate in acelasi context si, mai departe, in strategia de business, de la achizitii, customer service, programe de loialitate pana la strategia de continut si nu numai.

[infografic] 12 caracteristici secrete din Facebook pe care orice om de marketing ar trebui sa le foloseasca

Facebook este destul de usor de folosit, cu acest fapt fiind de acord majoritatea celor 1,49 miliarde de utilizatori ai retelei de socializare. Insa actualizarile constante vin cu o multitudine de optiuni care fac din platforma un instrument de marketing si de business mai usor de folosit si mai eficient. Problema este ca aceste noi facilitati nu sunt mereu promovate. Daca vrei sa-ti perfectionezi capacitatile de aplicare a caracteristicilor Facebook-ului in scopuri de marketing te invitam sa parcurgi infograficul de aici.

Gestioneaza eficient pagina de Facebook

Gestionezi cel putin o pagina de Facebook? Folosesti toate optiunile de administrare? Paginile de Facebook vin la pachet cu numeroase functionalitati care ajuta oamenii de marketing si proprietarii de businessuri sa profite la maxim de prezenta lor online. Articolul de aici iti aduce cateva indicatii cu privire la punerea in aplicare a caracteristicilor, a instrumentelor si a setarilor pentru gestionarea eficienta a unei pagini de business.

16 formulari pentru mesajele de tip call-to-action care-i fac pe oameni sa acceseze link-urile

Creativitatea in formularea de mesaje de tip call-to-action este cea care ii face pe utilizatori sa iti aduca vizualizari, vanzari, profit. Totusi, uneori ai nevoie de putin ajutor cand vine vorba de plasarea unor butoane sau a unor link-uri care sa contina cuvinte ce atrag. In articolul de aici gasesti cateva sugestii care iti pot fi de ajutor si, poate, cateva idei la care inca nu te-ai gandit.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Saptamanal de marketing online, episodul #73

Postat pe 28.09.2015 de catre Alina

73
Marketingul online s-a mutat de ceva vreme pe Facebook. Si nu-i de mirare, avand in vedere ca reteaua de socializare are in prezent peste 1,49 miliarde de utilizatori. Azi avem pentru tine cateva mici ponturi sau chiar secrete pe care orice om de marketing ar trebui sa le cunoasca si sa le utilizeze. Credeai ca posesorii de dispozitive mobile folosesc doar aplicatii? Afla in cele ce urmeaza cum stau lucrurile cand vorbim de aplicatii versus browsere mobile. Pe zona de continut iti aducem cateva sfaturi cu privire la crearea unui mesaj de tip call-to-action eficient.  

5 moduri prin care anatomia umana te poate ajuta sa faci adurile Facebook mai captivante

Cel mai important sfat pe care ni-l dau cei de la AdEspresso este sa plasam in adurile noastre imagini cu oameni. Daca e sa analizam galeria de exemple de aduri pe care ne-o pune la dispozitie reteaua de socializare, vom vedea ca aproape 50% dintre acestea contin imagini cu oameni. Articolul urmator descrie impactul potential al diverselor parti ale corpului plasate in imaginile din Facebook Ads. Afla si tu cum poate influenta audienta o imagine cu ochi, buze sau chiar pectorali.

Nu aplicatiile sunt cele care castiga, ci browserele mobile

Saptamana trecuta comScore a lansat Raportul privind aplicatiile mobile, cele mai interesante descoperiri ale acestuia fiind legate de folosirea intensiva de catre utilizatori a unui numar restrans de aplicatii. Si mai interesant este faptul ca s-a constat o crestere a gradului de folosire a browserelor mobile, si, prin urmare, a motorului de cautare Google. Cercetarea reuseste sa combata perceptia conform careia traficul web de pe mobil este anemic sau in scadere. Pentru mai multe detalii puteti accesa articolul de aici.

5 moduri in care poti alinia datele si povestile spuse pentru a creste un business

Datele reprezinta instrumentul cel mai valoros pentru un business. Conform unui studiu Gartner, 73% dintre organizatii au investit sau planuiesc sa investeasca in „big data” in urmatorii doi ani. Transformarea datelor in informatii utile a devenit atat sarcina marketingului cat si a departamentului de IT. Articolul urmator prezinta modalitati prin care datele si povestile pot fi plasate in acelasi context si, mai departe, in strategia de business, de la achizitii, customer service, programe de loialitate pana la strategia de continut si nu numai.

[infografic] 12 caracteristici secrete din Facebook pe care orice om de marketing ar trebui sa le foloseasca

Facebook este destul de usor de folosit, cu acest fapt fiind de acord majoritatea celor 1,49 miliarde de utilizatori ai retelei de socializare. Insa actualizarile constante vin cu o multitudine de optiuni care fac din platforma un instrument de marketing si de business mai usor de folosit si mai eficient. Problema este ca aceste noi facilitati nu sunt mereu promovate. Daca vrei sa-ti perfectionezi capacitatile de aplicare a caracteristicilor Facebook-ului in scopuri de marketing te invitam sa parcurgi infograficul de aici.

Gestioneaza eficient pagina de Facebook

Gestionezi cel putin o pagina de Facebook? Folosesti toate optiunile de administrare? Paginile de Facebook vin la pachet cu numeroase functionalitati care ajuta oamenii de marketing si proprietarii de businessuri sa profite la maxim de prezenta lor online. Articolul de aici iti aduce cateva indicatii cu privire la punerea in aplicare a caracteristicilor, a instrumentelor si a setarilor pentru gestionarea eficienta a unei pagini de business.

16 formulari pentru mesajele de tip call-to-action care-i fac pe oameni sa acceseze link-urile

Creativitatea in formularea de mesaje de tip call-to-action este cea care ii face pe utilizatori sa iti aduca vizualizari, vanzari, profit. Totusi, uneori ai nevoie de putin ajutor cand vine vorba de plasarea unor butoane sau a unor link-uri care sa contina cuvinte ce atrag. In articolul de aici gasesti cateva sugestii care iti pot fi de ajutor si, poate, cateva idei la care inca nu te-ai gandit.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2019 Conversion Marketing