Un mare val de agitatie va lua cu asalt finalul lui 2015. Magazinele online se vor impune si vor incerca sa faca tot posibilul sa-si atinga targetul pe anul acesta. Poate inca nu e tarziu sa iei in considerare chiar tu sfaturile de mai jos si sa inchei aceasta perioada cu zambetul pe buze. Saptamanalul curent de marketing online iti pune la dispozitie 2 infografice utile pentru a intelege mai usor importanta anumitor lucruri si te vor ajuta sa duci la bun sfarsit munca depusa de-a lungul celor 12 luni.
[Infografic] Ce spune culoarea brandului despre afacerea ta
Desi de multe ori spunem ca aspectul nu conteaza, ci mai degraba ce se gaseste in interior, in cele mai multe dintre cazuri acest principiu nu se aplica. Cel putin nu in toate situatiile. In acest sens, un element reprezentativ pentru brandul tau, este cu siguranta logo-ul, un element grafic important care ar trebui sa te conduca pe drumul succesului. In cazul in care iti faci deja planuri sa-ti reinventezi aceasta sigla, ar trebui sa verifici mai intai cateva aspecte legate de culoarea pe care o vei alege. Mai multe detalii coloristice gasesti in acest infografic.
7 intrebari esentiale pentru optimizarea conversiilor
Piata de e-commerce a devenit din ce in ce mai competitiva si fiecare magazin doreste sa fie vazut si auzit de catre orice potential client. Daca acest lucru inca nu s-a intamplat, cred ca e momentul sa te intrebi care este motivul pentru care succesul tau nu este la fel de rasunator ca al celorlati. Ar trebui sa te gandesti ca poate problema se regaseste la nivel intern si nu extern. E timpul sa iei masurile necesare pentru optimizarea website-ului pentru a-ti creste conversiile. Afla din articolul de fata care sunt cele 7 intrebari esentiale pe care echipa ta ar trebui sa si le adreseze in vederea imbunatatirii traficului.
[Infografic] 11 ingrediente fundamentale pentru un continut de valoare
Calitatea continutului de marketing se poate observa in rezultatele pe care acesta le aduce de-a lungul timpul. Trafic, clickuri, conversii, etc. Fiecare element conteaza si poate influenta rata de vanzare daca nu este tratat cu grija. In acest articol, vei gasi explicatiile necesare pentru ca data viitoare cand vei dori sa creezi continut valoros pentru pagina si site-ul tau, sa nu mai intampini dificultati. Concluzia va fi una interesanta si te va ajuta sa actionezi si sa iei masuri pentru ca businessul tau sa se faca remarcat.
Vanzari pe ultima suta de metri
Ca la orice sfarsit de an, fiecare afacere trage linie pentru a face calculele necesare. Socoteli ce ii ajuta pe oamenii de marketing sa vada unde ar fi putut investi mai mult sau mai putin. Pentru ca luna cadourilor nu este nicidecum o perioada in care sa te lasi pagubas, aici vei gasi informatii relevante pentru strategia ta de marketing daca doresti sa-ti atingi obiectivele bine stabilite inca de la inceputul anului cat si pe parcursul acestuia. Tine cont, presiunea sarbatorilor de Craciun ii face pe consumatori sa cumpere lucruri spontane, asa ca fa bine si focuseaza-te pe cat mai multe cuvinte cheie.
Claudia
Latest posts by Claudia (see all)
- Promovează Maura.ro și câștigă o escapadă la munte - 30 ianuarie 2017
- Vegis.ro te invită la Târgul de Crăciun! - 13 decembrie 2016
- Vegis îți propune anul acesta un Black Friday sănătos! - 8 noiembrie 2016
Tag-uri: brand online, content marketing, logo, SEO