Afla din saptamanalul de marketing online cum poti obtine o pozitionare mai buna in paginile de rezultate ale motoarelor de cautare, prin strategii de link building sau alegeri reusite de titluri de pagini. Totodata vei invata cum sa faci targetarile corecte pe Google Display Network sau cum poti analiza performantele distribuirii de video pe pagina ta de Facebook.
3 modalitati in care poti analiza performanta videoclipurilor pe Facebook
Pentru a lua decizii importante legate de utilizarea de video pe Facebook, trebuie sa intelegi felul in care fanii paginii tale interactioneaza cu acesta. In articolul de fata iti sunt prezentate trei modalitati prin care poti analiza performanta videoclipurilor tale: compara indicatorii pentru videoclipurile postate natural pe pagina versus cele distribuite de pe Youtube; compara tipurile de postari pentru a te asigura ca acestea merita investitia; observa ce durata a videoclipurilor este optima pentru fanii tai.
15 sfaturi pentru titluri de pagini reusite din punct de vedere SEO
In acest articol vei gasi un ghid de bune practici pe care il poti utiliza in alegerea unui titlu potrivit pentru paginile tale web. In functie de pozitia ta in rezultatele de cautare si concurenta din domeniu, poti alege sa optimizezi aceasta variabila, utilizand doar unele din ideile prezentate. Totodata, trebuie sa mentionam ca sfaturile se aplica atat pentru afacerile B2B, cat si B2C.
Ce trebuie sa stii despre targetarea pe Google Display Network
Articolul acesta prezinta intr-un mod sintetizat felul in care poti utiliza Google Display Network pentru a-ti face cunoscut mesajul sau pentru a-ti promova produsele, dar si targetarile pe care le poti face pentru a te asigura ca acestea ajung la utilizatorii vizati. Printre acestea se numara: targetarea contextuala, remarketing, targetarea in functie de interese, topicuri, limba, locatie sau alte elemente demografice.
6 strategii de link bulding pentru site-ul tau
Descopera in acest articol 6 strategii de link building prin care iti poti creste pozitionarea site-ului in rezultatele de cautare. Vei putea citi despre felul in care poti crea parteneriate cu persoane influente din domeniu sau cu organizatii locale; cum poti folosi tehnica skyscraper si de ce este bine sa creezi o pagina de resurse sau continut premium.
Daniela
Latest posts by Daniela (see all)
- Sărbătorile de Paște – noi oportunități de promovare - 27 martie 2017
- Comisioane lead de până la 3.000 lei cu doi noi advertiseri - 15 martie 2017
- Organizarea de concursuri pentru afiliați în platformă: sfaturi și beneficii - 9 martie 2017
Tag-uri: Facebook, Google Display Network, link building, SEO