Saptamanal de Marketing Online #39

Postat pe 3.02.2015 de catre Raluca

39
Nu este suficient ca actiunile tale de marketing online sa ajunga la cat mai multi potentiali cumparatori. Oamenii trebuie sa inteleaga si sa creada mesajul tau, vor sa simta ca li te adresezi la nivel personal. Articolul de astazi pune accentul atat pe canalele de promovare, cu Facebook pe prima pozitie, cat si pe modalitati de a ajunge la publicul tinta si de evaluare a rezultatelor actiunilor de marketing in social media. Mai mult, avem pentru tine cateva detalii privind modul in care Facebook desfasoara actiuni de optimizare a fluxului de informatii care ii sunt servite utilizatorului obisnuit.

Sinceritatea este eficienta

Intr-o lume ce abunda in mesaje cu caracter comercial se pune intrebarea „cum ne putem face auziti?”. Iar daca reusim sa ajungem la client, va crede acesta mesajul nostru? Concluziile raportului Global Trust in Advertising sunt incurajatoare. Clientul are azi mai multa incredere, iar increderea este strans legata de actiune. Acelasi raport vine sa intareasca din nou convingerea ca recomandarile prietenilor raman sursa cea mai importanta in luarea deciziei de cumparare. Dar, desi poate parea un cliseu, pasiunea ramane esentiala. Oamenii au nevoie de povestile care le ajung la suflet.

Ponturi pentru o campanie social media de succes

Se estimeaza ca bugetele campaniilor de social media se vor dubla in urmatorii cinci ani desi nu se stie inca foarte bine ce rezultate pot avea acestea. Social media ofera, pe de o parte, o noua modalitate de interactiune cu publicul tinta insa, pe de alta parte, eficacitatea unei campanii este dificil de masurat. Numai 15% dintre respondentii CMO Survey au putut dovedi impactul cantitativ al actiunilor lor in social media. In urma interviurilor acordate de mai multi experti in social media CMO Survey a desprins 11 sfaturi utile pentru descrierea impactului actiunilor de social media si a metricilor utilizate pentru determinarea rezultatelor.

Platiti sa stea pe Facebook

Facebook a angajat 600 de utilizatori care interactioneaza patru ore pe zi cu news feed-urile lor in cadrul unei versiuni modificate a retelei sociale. Aceasta actiune este menita sa furnizeze informatii in legatura cu ceea ce oamenii vor sau nu sa vada in news feed. Angajatii folosesc reteaua asemeni unor utilizatori de rand, acordand atentie sau ignorand postari, apreciind, comentand sau accesand link-uri si imagini. La final ei raspund la mai multe intrebari in legatura cu ceea ce li s-a servit, in legatura cu oamenii de la care au primit actualizari si cu modul in care acestia s-au simtit conectati cu prietenii sau membrii familiilor lor.

Cele cinci aplicatii care au cucerit telefoanele

Potrivit unui studiu Forrester Research, utilizatorii de smaprtphone din SUA si Marea Britanie folosesc, in medie, 24 de aplicatii pe luna, insa petrec peste 80% din timp accesand numai 5 dintre ele. Clasamentul este condus detasat de Facebook si Google. Desi primul detine de mai multa vreme primul loc, cel de-al doilea este usor mai sus daca luam in calcul timpul cumulat petrecut pe aplicatiile ce fac parte din portofoliul Google. Afla de aici care sunt celelalte aplicatii populare in randul utilizatorilor de telefoane destepte.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de Marketing Online #39

Postat pe 3.02.2015 de catre Raluca

39
Nu este suficient ca actiunile tale de marketing online sa ajunga la cat mai multi potentiali cumparatori. Oamenii trebuie sa inteleaga si sa creada mesajul tau, vor sa simta ca li te adresezi la nivel personal. Articolul de astazi pune accentul atat pe canalele de promovare, cu Facebook pe prima pozitie, cat si pe modalitati de a ajunge la publicul tinta si de evaluare a rezultatelor actiunilor de marketing in social media. Mai mult, avem pentru tine cateva detalii privind modul in care Facebook desfasoara actiuni de optimizare a fluxului de informatii care ii sunt servite utilizatorului obisnuit.

Sinceritatea este eficienta

Intr-o lume ce abunda in mesaje cu caracter comercial se pune intrebarea „cum ne putem face auziti?”. Iar daca reusim sa ajungem la client, va crede acesta mesajul nostru? Concluziile raportului Global Trust in Advertising sunt incurajatoare. Clientul are azi mai multa incredere, iar increderea este strans legata de actiune. Acelasi raport vine sa intareasca din nou convingerea ca recomandarile prietenilor raman sursa cea mai importanta in luarea deciziei de cumparare. Dar, desi poate parea un cliseu, pasiunea ramane esentiala. Oamenii au nevoie de povestile care le ajung la suflet.

Ponturi pentru o campanie social media de succes

Se estimeaza ca bugetele campaniilor de social media se vor dubla in urmatorii cinci ani desi nu se stie inca foarte bine ce rezultate pot avea acestea. Social media ofera, pe de o parte, o noua modalitate de interactiune cu publicul tinta insa, pe de alta parte, eficacitatea unei campanii este dificil de masurat. Numai 15% dintre respondentii CMO Survey au putut dovedi impactul cantitativ al actiunilor lor in social media. In urma interviurilor acordate de mai multi experti in social media CMO Survey a desprins 11 sfaturi utile pentru descrierea impactului actiunilor de social media si a metricilor utilizate pentru determinarea rezultatelor.

Platiti sa stea pe Facebook

Facebook a angajat 600 de utilizatori care interactioneaza patru ore pe zi cu news feed-urile lor in cadrul unei versiuni modificate a retelei sociale. Aceasta actiune este menita sa furnizeze informatii in legatura cu ceea ce oamenii vor sau nu sa vada in news feed. Angajatii folosesc reteaua asemeni unor utilizatori de rand, acordand atentie sau ignorand postari, apreciind, comentand sau accesand link-uri si imagini. La final ei raspund la mai multe intrebari in legatura cu ceea ce li s-a servit, in legatura cu oamenii de la care au primit actualizari si cu modul in care acestia s-au simtit conectati cu prietenii sau membrii familiilor lor.

Cele cinci aplicatii care au cucerit telefoanele

Potrivit unui studiu Forrester Research, utilizatorii de smaprtphone din SUA si Marea Britanie folosesc, in medie, 24 de aplicatii pe luna, insa petrec peste 80% din timp accesand numai 5 dintre ele. Clasamentul este condus detasat de Facebook si Google. Desi primul detine de mai multa vreme primul loc, cel de-al doilea este usor mai sus daca luam in calcul timpul cumulat petrecut pe aplicatiile ce fac parte din portofoliul Google. Afla de aici care sunt celelalte aplicatii populare in randul utilizatorilor de telefoane destepte.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2019 Conversion Marketing