Saptamanal de Marketing Online #40

40
Pentru a vinde online avem nevoie de o strategie de comunicare eficienta. Dar acesta nu mai este de mult timp un secret. Astazi abordam, din nou, subiecte precum comunicarea prin social media. Kevin Spacey insusi vine cu cateva sfaturi care ne vor ajuta sa ne spunem povestile cu succes. Tot astazi aflam cine sunt cei ce ne acceseaza bannerele din mediul online si cum putem avea o audienta mai mare a continutului nostru online pe care ne straduim mereu sa-l facem cat mai atractiv pentru potentialii clienti. Iar daca business-ul tau este la inceput de drum in marketingul prin social media avem cateva sfaturi care ti-ar putea fi utile.

Cum putem creste calitatea continutului online fara a mai face angajari

Cel mai adesea companiile sunt preocupate de crearea de continut suficient, dar si eficient in acelasi timp, mai ales in conditiile unui numar redus de personal specializat pe gestionarea acestei sarcini. Cooptarea de noi angajati poate fi extrem de costisitoare, si nu doar din punct de vedere al salariului acestora. Procesul de recrutare ocupa, de asemenea, timp si resurse. Astazi avem pentru voi cateva idei care va vor ajuta sa cresteti volumul de creatie de calitate si sa ajungeti cu mai mult succes la publicul tinta fara sa dati o spargere la banca.

2015 – anul povestilor de brand?

Exista oameni care stiu tot timpul ce se intampla in marketingul digital. Asher Elran, CEO in cadrul Dynamic Search si fondatorul Web Ethics, a obtinut pentru cititorii sai cateva principii ce contureaza ideea de poveste de brand, principii expuse de personalitati importante din industrie. Afla si tu opinia marelui actor, castigator al premiului Oscar, Kevin Spacey, nu despre marketing, ci despre relatarea unei povesti. Si nu a oricarei povesti, ci a povestii TALE.

8 sfaturi pentru a vinde online mai mult folosindu-te de psihologia comportamentala

Se stie ca putem vinde mai mult online profitand de avantajele psihologiei comportamentale. Cu alte cuvinte, daca putem identifica ceea ce determina, la nivel de subconstient, anumite actiuni, atunci vom putea imbunatati semnificativ performanta oricarei campanii de marketing. Desi ideea generala de psihologie comportamentala se aplica atat marketingului online, cat si celui offline, manierele de implementare sunt complet diferite. Afla de aici opt ponturi necesare pentru formularea unei strategii de marketing online eficiente bazate pe psihologia comportamentala.

[infografic] Cine sunt cei care acceseaza bannerele

Asa cum se stie deja de mai multa vreme, vizitatorii website-urilor sufera de „banner blindness”. Mai pe romaneste, au invatat atat de bine sa ignore afisajele publicitare incat nici nu le mai vad. Ba mai mult, au posibilitatea sa opreasca afisarea lor. Insa aceasta cauza nu este deloc pierduta. Cine sunt cei care, totusi, dau click pe bannere? Pentru intervalul de varsta 15-24 de ani 58% dintre vizitatori acceseaza bannere. Rata de click de 2,1% reprezinta un procent normal pentru advertising-ul prin bannere. Aflati de aici mai multe detalii despre publicul potential al publicitatii online pe care o realizati.

Tactica de social media pentru un business aflat la inceput de drum

Demararea prezentei in social media pentru afacerea ta poate reprezenta o adevarata provocare, mai ales daca brand-ul nu este arhicunoscut, asa cum se intampla in cazul marilor companii de pe piata. Poate fi dificil dar nu este, in niciun caz, imposibil. Ai nevoie de cateva persoane cu influenta in domeniu care sa te sustina si de implicarea comunitatii. Pentru mai multe detalii si sfaturi te invitam sa citesti acest articol.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de Marketing Online #40

Postat pe 9.02.2015 de catre Alina

40
Pentru a vinde online avem nevoie de o strategie de comunicare eficienta. Dar acesta nu mai este de mult timp un secret. Astazi abordam, din nou, subiecte precum comunicarea prin social media. Kevin Spacey insusi vine cu cateva sfaturi care ne vor ajuta sa ne spunem povestile cu succes. Tot astazi aflam cine sunt cei ce ne acceseaza bannerele din mediul online si cum putem avea o audienta mai mare a continutului nostru online pe care ne straduim mereu sa-l facem cat mai atractiv pentru potentialii clienti. Iar daca business-ul tau este la inceput de drum in marketingul prin social media avem cateva sfaturi care ti-ar putea fi utile.

Cum putem creste calitatea continutului online fara a mai face angajari

Cel mai adesea companiile sunt preocupate de crearea de continut suficient, dar si eficient in acelasi timp, mai ales in conditiile unui numar redus de personal specializat pe gestionarea acestei sarcini. Cooptarea de noi angajati poate fi extrem de costisitoare, si nu doar din punct de vedere al salariului acestora. Procesul de recrutare ocupa, de asemenea, timp si resurse. Astazi avem pentru voi cateva idei care va vor ajuta sa cresteti volumul de creatie de calitate si sa ajungeti cu mai mult succes la publicul tinta fara sa dati o spargere la banca.

2015 – anul povestilor de brand?

Exista oameni care stiu tot timpul ce se intampla in marketingul digital. Asher Elran, CEO in cadrul Dynamic Search si fondatorul Web Ethics, a obtinut pentru cititorii sai cateva principii ce contureaza ideea de poveste de brand, principii expuse de personalitati importante din industrie. Afla si tu opinia marelui actor, castigator al premiului Oscar, Kevin Spacey, nu despre marketing, ci despre relatarea unei povesti. Si nu a oricarei povesti, ci a povestii TALE.

8 sfaturi pentru a vinde online mai mult folosindu-te de psihologia comportamentala

Se stie ca putem vinde mai mult online profitand de avantajele psihologiei comportamentale. Cu alte cuvinte, daca putem identifica ceea ce determina, la nivel de subconstient, anumite actiuni, atunci vom putea imbunatati semnificativ performanta oricarei campanii de marketing. Desi ideea generala de psihologie comportamentala se aplica atat marketingului online, cat si celui offline, manierele de implementare sunt complet diferite. Afla de aici opt ponturi necesare pentru formularea unei strategii de marketing online eficiente bazate pe psihologia comportamentala.

[infografic] Cine sunt cei care acceseaza bannerele

Asa cum se stie deja de mai multa vreme, vizitatorii website-urilor sufera de „banner blindness”. Mai pe romaneste, au invatat atat de bine sa ignore afisajele publicitare incat nici nu le mai vad. Ba mai mult, au posibilitatea sa opreasca afisarea lor. Insa aceasta cauza nu este deloc pierduta. Cine sunt cei care, totusi, dau click pe bannere? Pentru intervalul de varsta 15-24 de ani 58% dintre vizitatori acceseaza bannere. Rata de click de 2,1% reprezinta un procent normal pentru advertising-ul prin bannere. Aflati de aici mai multe detalii despre publicul potential al publicitatii online pe care o realizati.

Tactica de social media pentru un business aflat la inceput de drum

Demararea prezentei in social media pentru afacerea ta poate reprezenta o adevarata provocare, mai ales daca brand-ul nu este arhicunoscut, asa cum se intampla in cazul marilor companii de pe piata. Poate fi dificil dar nu este, in niciun caz, imposibil. Ai nevoie de cateva persoane cu influenta in domeniu care sa te sustina si de implicarea comunitatii. Pentru mai multe detalii si sfaturi te invitam sa citesti acest articol.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare: