Saptamanal de Marketing Online #41

41
Crearea, optimizarea si promovarea continutului se mentin pe o pozitie de top in agenda oricarui profesionist in marketing online. Canalele de promovare sunt in continua schimbare, iar saptamana aceasta Facebook a introdus noi metrici de evaluare a anunturilor platite despre care trebuie sa stii. Ramanand la subiectul Facebook, iti oferim cateva informatii care sa te ajute sa obtii mai multa valoare pentru sumele investite in promovarea prin social media. Tot astazi vorbim despre tehnici de optimizare SEO si despre pagini de destinatie ce ne ajuta sa pastram vizitatorii si sa construim relatii pe termen lung cu acestia.

Facebook introduce scorul pentru relevanta ad-urilor

Facebook a introdus, incepand cu aceasta saptamana, scorul pentru relevanta anunturilor platite. Mai exact, din dorinta de a afisa un continut interesant pentru utilizatori, reteaua de socializare realizeaza un calcul privind relevanta reclamei pe baza feedback-ului pozitiv si negativ primit de la acestia. Cu cat exista mai multe interactiuni pozitive cu un anumit Ad cu atat scorul relevantei acestuia va fi mai mare. Prin contrast, scorul relevantei anuntului scade cu fiecare actiune de ascundere sau de raportare. Puteti citi aici mai multe detalii privind avantajele pe care le ofera aceasta noua modalitate de evaluare pentru Facebook Ads.

Cum obtii mai mult de la fiecare dolar cheltuit pe Facebook

Retelele de socializare au evoluat firesc, in momentul de fata fiind din ce in ce mai dificil sa ajungi la publicul tinta daca nu platesti pentru acest lucru. Cand vine vorba de investitia in publicitate, Facebook este prima optiune catre care ne indreptam. De aceea, este important sa invatam sa folosim Facebook astfel incat la final sa ne plangem mai putin de rezultatele campaniilor noastre. Pentru o mai buna evidenta a anunturilor platite, pentru o targetare de exceptie a audientei si pentru o investitie in imagini de calitate, noi te invitam sa citesti articolul acesta.

Ponturi pentru o pagina de destinatie mai atractiva

La prima vedere, crearea unei pagini de destinatie poate parea un proces simplu. Insa, daca doresti o relatie de lunga durata cu potentialii tai clienti, ai nevoie de putina imaginatie si de un continut creat inteligent. Expertii in copywriting Oli Gardner si Peep Laja au fost invitati sa evalueze mai multe pagini de destinatie pe baza unui singur criteriu – textul afisat. Articolul prezentat de Demian Farnworth enumera cateva greseli identificate de cei doi „jurati”, dar si mai multe ponturi pentru crearea unei pagini de destinatie atragatoare pentru vizitatori si potentiali clienti.

Tehnici de optimizare pentru un SEO de exceptie

Fie ca esti expert in SEO ori ai un site pe care vrei sa-l optimizezi, astazi avem pentru tine cateva informatii interesante care iti pot fi de ajutor. Probabil ai obosit sa citesti despre tag-uri, despre continut si despre sitemap. Toate acestea reprezinta indicatii utile, insa avem convingerea ca ti-ai dori un nivel mai detaliat al informatiei, ceva ce nu gasesti in orice manual standard pe tema SEO. Articolul de aici iti prezinta sapte tehnici ceva mai minutioase, cu efecte ce se obtin in timp, dar care sunt de lunga durata.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Tag-uri: , ,

Saptamanal de Marketing Online #41

Postat pe 16.02.2015 de catre Alina

41
Crearea, optimizarea si promovarea continutului se mentin pe o pozitie de top in agenda oricarui profesionist in marketing online. Canalele de promovare sunt in continua schimbare, iar saptamana aceasta Facebook a introdus noi metrici de evaluare a anunturilor platite despre care trebuie sa stii. Ramanand la subiectul Facebook, iti oferim cateva informatii care sa te ajute sa obtii mai multa valoare pentru sumele investite in promovarea prin social media. Tot astazi vorbim despre tehnici de optimizare SEO si despre pagini de destinatie ce ne ajuta sa pastram vizitatorii si sa construim relatii pe termen lung cu acestia.

Facebook introduce scorul pentru relevanta ad-urilor

Facebook a introdus, incepand cu aceasta saptamana, scorul pentru relevanta anunturilor platite. Mai exact, din dorinta de a afisa un continut interesant pentru utilizatori, reteaua de socializare realizeaza un calcul privind relevanta reclamei pe baza feedback-ului pozitiv si negativ primit de la acestia. Cu cat exista mai multe interactiuni pozitive cu un anumit Ad cu atat scorul relevantei acestuia va fi mai mare. Prin contrast, scorul relevantei anuntului scade cu fiecare actiune de ascundere sau de raportare. Puteti citi aici mai multe detalii privind avantajele pe care le ofera aceasta noua modalitate de evaluare pentru Facebook Ads.

Cum obtii mai mult de la fiecare dolar cheltuit pe Facebook

Retelele de socializare au evoluat firesc, in momentul de fata fiind din ce in ce mai dificil sa ajungi la publicul tinta daca nu platesti pentru acest lucru. Cand vine vorba de investitia in publicitate, Facebook este prima optiune catre care ne indreptam. De aceea, este important sa invatam sa folosim Facebook astfel incat la final sa ne plangem mai putin de rezultatele campaniilor noastre. Pentru o mai buna evidenta a anunturilor platite, pentru o targetare de exceptie a audientei si pentru o investitie in imagini de calitate, noi te invitam sa citesti articolul acesta.

Ponturi pentru o pagina de destinatie mai atractiva

La prima vedere, crearea unei pagini de destinatie poate parea un proces simplu. Insa, daca doresti o relatie de lunga durata cu potentialii tai clienti, ai nevoie de putina imaginatie si de un continut creat inteligent. Expertii in copywriting Oli Gardner si Peep Laja au fost invitati sa evalueze mai multe pagini de destinatie pe baza unui singur criteriu – textul afisat. Articolul prezentat de Demian Farnworth enumera cateva greseli identificate de cei doi „jurati”, dar si mai multe ponturi pentru crearea unei pagini de destinatie atragatoare pentru vizitatori si potentiali clienti.

Tehnici de optimizare pentru un SEO de exceptie

Fie ca esti expert in SEO ori ai un site pe care vrei sa-l optimizezi, astazi avem pentru tine cateva informatii interesante care iti pot fi de ajutor. Probabil ai obosit sa citesti despre tag-uri, despre continut si despre sitemap. Toate acestea reprezinta indicatii utile, insa avem convingerea ca ti-ai dori un nivel mai detaliat al informatiei, ceva ce nu gasesti in orice manual standard pe tema SEO. Articolul de aici iti prezinta sapte tehnici ceva mai minutioase, cu efecte ce se obtin in timp, dar care sunt de lunga durata.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare: