In marketingul online continutul face diferenta. Continut inseamna conversie iar profesionistii invata din mers, dar si din greseli, cum pot optimiza rata de conversie. Daca vorbim despre viitor, abordarea aleasa este continutul inteligent. Articolul de astazi face, din nou, referire la Facebook – noutatile aduse de reteaua de social media – dar si la analiza importantei numarului de aprecieri ale unei pagini de Facebook.
Lectii invatate pe cont propriu de noua experti in conversii
Optimizarea ratei de conversie inseamna perfectionare continua. Indiferent daca citesti un articol de pe un blog, daca rulezi teste sau daca participi la o conferinta, scopul tau este acelasi: sa fii mai bun. Sa fii mai bun in formularea ipotezelor, in generarea de lead-uri si in obtinerea cat mai multor conversii. Insa perfectionarea vine la pachet cu mai multe greseli si bariere. Articolul acesta prezinta cele mai importante greseli pe care le-au facut mai multi experti din domeniu in demersul lor pentru optimizarea ratei de conversie.
Facebook lanseaza o aplicatie pentru gestionarea Ad-urilor
Utilizarea dispozitivelor mobile a devenit ceva normal pentru personalul de marketing online si pentru proprietarii de business-uri, acestia petrecand din ce in ce mai putin timp in fata computerului. In vara anului trecut Facebook a lansat site-ul mobil Ads Manager care a ajuns sa fie utilizat de peste 800.000 de advertiseri in fiecare an. In mod firesc, pasul urmator a fost lansarea aplicatiei Ads Manager. Aplicatia pentru iOS este accesibila in prezent pentru utilizatorii din SUA, urmand ca in cateva saptamani sa fie disponibila la nivel mondial. Mai multe detalii puteti citi aici.
Chiar ai nevoie de mai multe Like-uri pe Facebook?
Numarul de aprecieri pe Facebook inca este foarte important pentru numerosi experti in social media care fac din acest aspect un scop in sine. Insa este acest numar cu adevarat important? Pe langa cifrele care arata frumos, poate numarul de Like-uri sa aduca vizualizari, viralizari sau venituri? Poate ca da, poate ca nu. Pentru a vedea daca aceste cifre sunt cu adevarat importante este necesar sa analizam datele. Articolul urmator vine cu mai multe sugestii in acest sens.
Sase ponturi privind crearea de continut inteligent
Continutul inteligent si conversatia generata in jurul acestuia reprezinta in prezent un punct central de interes in marketingul online. Articolul de aici prezinta cateva detalii privind continutul inteligent care va pot ajuta in activitatea voastra: ce este, de ce avem nevoie de el, modalitati de exploatare, noi maniere de intelegere a acestuia si tendinte pentru viitor. Continutul inteligent reprezinta abordarea ideala daca dorim sa investim destept timp si bani.
Alina
Latest posts by Alina (see all)
- Plata afiliatilor pentru luna decembrie - 22 decembrie 2015
- 5 advertiseri noi si lead-uri de pana la 100 de lei - 16 decembrie 2015
- Pana la 25% comisioane cu 4 advertiseri noi - 24 noiembrie 2015
Tag-uri: content marketing, continut, marketing online, social media