Bugetele alocate activitatii de promovare online sunt de multe ori mai mici decat ne-am dori sau decat am avea nevoie. De aceea, este important sa fim cat mai creativi si sa utilizam cat mai eficient resursele. Astazi vorbim despre modalitatea de promovare pe Facebook cu cel mai bun reach neplatit si despre continutul interactiv care tinde sa devina tehnica de marketing cu cele mai interesante rezultate. Ramanand in sfera retelelor sociale, aflam de ce, cum si cate hashtag-uri trebuie sa folosim in demersurile noastre de comunicare online. La capitolul AdWords aflam cum putem eficientiza o campanie limitata de buget.
Cum maximizam efectele unei campanii AdWords limitata de buget
In AdWords, campanie limitata de buget face referire la faptul ca suma alocata acesteia se incadreaza sub limita recomandata de Google. Desi este evident ca si Google are un interes pentru cresterea incasarilor, campaniile limitate de buget reprezinta, de asemenea, semnale privind zonele propice de expansiune ale unui business. Dar ce facem cand una dintre campaniile noastre cele mai performante este limitata de buget, cand acesta nu are posibilitatea sa creasca deoarece sumele disponibile au fost deja alocate catre alte campanii? Articolul de aici prezinta o metoda utila de maximizare a rezultatelor unei campanii limitate de buget.
Postarile video au cel mai bun reach pe Facebook
Conform unui raport realizat de Socialbakers algoritmul Facebook favorizeaza in prezent postarile video. Clipurile incarcate pe reteaua de socializare au cel mai mare reach neplatit in News Feed (in medie 8,7%), comparativ cu orice alta postare, conform studiului. Imaginile, care pana recent aveau cel mai mare reach organic, au in prezent cel mai mic procent al reach-ului (2,3%); statusurile tip text au rezultate ceva mai bune (5,8%) iar postarile de link-uri (5,3%) se afla undeva la mijloc. Mai multe detalii, precum si informatii privind numarul postarilor analizate puteti gasi aici.
Continutul interactiv – probabil cea mai interesanta tehnica de marketing a anului 2015
Continutul cu care am fost obisnuiti – postari pe bloguri, ebook-uri, rapoarte, webminare, infografice, etc. este menit sa fie receptionat pasiv de catre public. Oamenii citesc, privesc sau asculta. In cel mai fericit caz comenteaza sau impartasesc informatia, insa continutul nu le solicita participarea si nu reactioneaza cu ei in timp real. Prin contrast, continutul interactiv implica audienta transformand receptorii in participanti activi. Continutul interactiv inseamna chestionare, calculatoare, configuratoare, instrumente de evaluare, jocuri, concursuri si alte asemenea. Vezi aici cum poti profita de aceasta varianta alternativa pentru marketingul online.
[Infografic] Cum folosim cel mai eficient hashtag-urile pe retelele de socializare si nu numai
Pentru brandurile prezente in social media hashtag-urile au un scop precis: ajuta mesajul sa se transmita catre o audienta cat mai mare. Companiile trebuie sa aleaga cu atentie hashtag-urile dar si numarul potrivit al acestora. De ce? Pentru ca acestea reprezinta instrumente ce pot exploda volumul de audienta si numarul de abonati. De exemplu, postarile pe Instagram au cel mai ridicat grad de interactiune daca depasesc 11 hashtag-uri, pe cand in cazul Twitter unul pana la doua hashtag-uri reprezinta numarul ideal. Pentru mai multe detalii te invitam sa citesti acest articol.
Alina
Latest posts by Alina (see all)
- Plata afiliatilor pentru luna decembrie - 22 decembrie 2015
- 5 advertiseri noi si lead-uri de pana la 100 de lei - 16 decembrie 2015
- Pana la 25% comisioane cu 4 advertiseri noi - 24 noiembrie 2015
Tag-uri: content marketing, continut, marketing online, social media