Cum să utilizezi opțiunea Tag products din Facebook în promovarea prin afiliere

Facebook a lansat de ceva vreme opțiunea Tag products, disponibilă pentru administratorii de pagini, iar o parte dintre advertiserii din platformă au început deja să o utilizeze. Opțiunea nu este disponibilă și pe profilele personale.

Interesant este faptul că această funcționalitate poate fi utilizată și de către afiliați. Astăzi îți vom arăta pas cu pas cum să utilizezi această opțiune în strategia ta de promovare prin intermediul afilierii.

Pentru a putea să promovezi cu ajutorul Tag Products prin afiliere produsele de la advertiserii preferați este necesar ca mai întâi să adaugi produsele în pagina ta de Facebook. Mai jos îți arătăm cum să faci acest lucru:

1. Procedezi exact ca la o postare normală, însă vei da click pe iconița Tag Products in your post

2. Selectezi New product – Tag a New product in your posts.

3. Completezi fereastra Add product după modelul din imagine: nume produse, preț (aici îți va cere inițial să selectezi și moneda), descriere și URL, apoi salvezi. Ai grijă ca la URL să adaugi linkul de afiliere, convertit în platformă.

4. Revii la postarea inițială și selectezi Tag products in this photo și alegi produsul pe care l-ai salvat anterior.

5. Publici postarea

Poți totodată să adaugi mai multe produse și apoi să postezi imagini cu ele și să le dai tag exact cum procedezi cu pozele de pe profilul personal.

În felul acesta poți posta chiar un colaj cu mai multe produse pe care îți dorești să le promovezi, fie că alcătuiești o ținută sau recomanzi accesorii pentru un smartphone. Prin opțiunea de tag, poți adăuga fiecăruia câte un link de afiliere din site-ul advertiserului. Conform Facebook, poți adăuga până la 30 de produse în postările tale.

Prin hover over asupra imaginii din postare vor fi afișate atât denumirea produsului, cât și prețul, iar prin click pe acestea vei fi dus direct în site-ul advertiserului.

Poți promova acest tip de postare și prin Facebook Ads. Sfătuim toți afiliații să testeze mai multe variante și să analizeze rezultatele obținute pentru a vedea cu ce produse pot obține perfomanță. Poți începe să licitezi câțiva euro, iar când vei avea suficientă experiență poți chiar să aloci un buget mai mare. Îți recomandăm, de asemenea, să citești și articolul lui Dragoș Bunea despre promovarea prin Facebook Ads.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook

Tag-uri: , ,

Cum să utilizezi opțiunea Tag products din Facebook în promovarea prin afiliere

Postat pe 3.03.2017 de catre Daniela

Facebook a lansat de ceva vreme opțiunea Tag products, disponibilă pentru administratorii de pagini, iar o parte dintre advertiserii din platformă au început deja să o utilizeze. Opțiunea nu este disponibilă și pe profilele personale.

Interesant este faptul că această funcționalitate poate fi utilizată și de către afiliați. Astăzi îți vom arăta pas cu pas cum să utilizezi această opțiune în strategia ta de promovare prin intermediul afilierii.

Pentru a putea să promovezi cu ajutorul Tag Products prin afiliere produsele de la advertiserii preferați este necesar ca mai întâi să adaugi produsele în pagina ta de Facebook. Mai jos îți arătăm cum să faci acest lucru:

1. Procedezi exact ca la o postare normală, însă vei da click pe iconița Tag Products in your post

2. Selectezi New product – Tag a New product in your posts.

3. Completezi fereastra Add product după modelul din imagine: nume produse, preț (aici îți va cere inițial să selectezi și moneda), descriere și URL, apoi salvezi. Ai grijă ca la URL să adaugi linkul de afiliere, convertit în platformă.

4. Revii la postarea inițială și selectezi Tag products in this photo și alegi produsul pe care l-ai salvat anterior.

5. Publici postarea

Poți totodată să adaugi mai multe produse și apoi să postezi imagini cu ele și să le dai tag exact cum procedezi cu pozele de pe profilul personal.

În felul acesta poți posta chiar un colaj cu mai multe produse pe care îți dorești să le promovezi, fie că alcătuiești o ținută sau recomanzi accesorii pentru un smartphone. Prin opțiunea de tag, poți adăuga fiecăruia câte un link de afiliere din site-ul advertiserului. Conform Facebook, poți adăuga până la 30 de produse în postările tale.

Prin hover over asupra imaginii din postare vor fi afișate atât denumirea produsului, cât și prețul, iar prin click pe acestea vei fi dus direct în site-ul advertiserului.

Poți promova acest tip de postare și prin Facebook Ads. Sfătuim toți afiliații să testeze mai multe variante și să analizeze rezultatele obținute pentru a vedea cu ce produse pot obține perfomanță. Poți începe să licitezi câțiva euro, iar când vei avea suficientă experiență poți chiar să aloci un buget mai mare. Îți recomandăm, de asemenea, să citești și articolul lui Dragoș Bunea despre promovarea prin Facebook Ads.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2023 Conversion Marketing