Advertiseri Profitshare participanti la Black Friday 2015

Postat pe 10.11.2015 de catre Alina

Ne indreptam cu pasi siguri catre cea mai profitabila perioada din an pentru afiliati, dar si pentru magazinele online. Totul incepe cu Black Friday, evenimentul de shopping al anului iar perioada buna din afiliere va continua pana de craciun, fiind o adevarata Febra a Cumparaturilor!
Dupa experienta de anul trecut, avem motive sa credem ca vom depasi din nou toate estimarile in materie de valoare vanzari pentru magazine si valoare comisioane pentru afiliati.

Un prim pas pe care il facem este sa va prezentam lista advertiserilor care deja au anuntat ca se implica in momentul Black Friday 2015, alaturi de comisioanele pe care acestia le vor oferi si eventualele promotii suplimentare pentru afiliati.

Multi dintre advertiserii Profitshare ne-au comunicat ca va pregatesc surprize care va vor fi dezvaluite la momentul potrivit, asadar stati aproape de blogul Profitshare si de mesageria disponibila in contul de afiliat pentru a prinde din mers noutatile pe care vi le vor oferi advertiserii.

Vom actualiza lista cu advertiserii participanti la Black Friday constant, asadar urmariti in fiecare zi aceasta pagina pentru a putea profita de oportunitatile de castig ivite.

Advertiser

Perioada de desfasurare Black Friday

Comisioane afiliati

20 noiembrie

comision unic de 1%

cookie-uri dedicate evenimentului

6 noiembrie – 1 decembrie

comisioane marite de la 8% la 10%

20-22 noiembrie

comisioanele vor fi reduse la 1%

20-22 noiembrie

comisioanele vor fi reduse la 1%

20-22 noiembrie

comisioane dublate (10%) in perioada 1-14 noiembrie
in perioada Black Friday comisioanele se mentin la 5%

20-22 noiembrie
27-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 7%

20-22 noiembrie

comsioanele se mentin in intervalul 1%-20%

20-22 noiembrie

comsioanele se mentinla 4%

20-27 noiembrie

comsioanele se reduc la 1%

20-22 noiembrie

comsioanele se mentin la 2%

20-22 noiembrie

comisioanele se mentin la 10%

20-22 noiembrie

comisioanele se mentin la 12%

20-27 noiembrie

comisioanele se mentin la 10%

incepand cu 20 noiembrie

comisioanele se mentin la 13%

20-27 noiembrie

comisioanele se mentin la 10%

20, 21 si 22 noiembrie
27, 28 si 29 noiembrie

comisioanele se mentin la 10%

20, 21 si 22 noiembrie
27, 28 si 29 noiembrie

comisioane marite de la 13% la 17% in perioada 16 noiembrie 2016 – 1 ianuarie 2016

20, 21 si 22 noiembrie
27, 28 si 29 noiembrie

comisioane marite de la 13% la 17% in perioada 16 noiembrie 2016 – 1 ianuarie 2016

20 si 27 noiembrie

comisioanele se mentin la 15%

20 si 27 noiembrie

comisioanele se mentin intre 1 si 7%

20-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 20%

20-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 17%

20-27 noiembrie

comisioanele se mentin la 15%

20-22 si 27-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 10%

20-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 12%

20-22 noiembrie
27-29 noiembrie

comisioanele vor fi marite pe perioada nedeterminata, de la 10% la 20%, incepand cu 20 noiembrie

19-30 noiembrie

comisioanele se mentin la 12%

20 noiembrie – 1 decembrie

comisioanele se mentin la 10%

16-30 noiembrie

comisioanele se mentin la 12%

20-22 noiembrie

27-29 noiembrie

incepand cu 15 noiembrie comisioanele vor fi marite de la 10% la 13% pe perioada nedeterminata

20-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 10%

20-22 noiembrie

comisioanele se mentinintre 3% si 8%

20-27 noiembrie

comisioanele se mentinintre 10%

20-30 noiembrie

comisioanelese mentin la 12%

20-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 14%

20-29 noiembrie

comisioanele se reduc la 5%

20-29 noiembrie

comisioane marite la de la 5 la 5,5% in perioada 20-29 noiembrie

20-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 6%

20-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 6%

20-22 si 27-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 10%

20-22 noiembrie

comisioanele se mentin la 5%

19-22 noiembrie

comisioanele vor fi marite de la 8% la 12%

20-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 15%

20-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 15%

20-22 noiembrie

comisioanele se mentin la 7%

27-29 noiembrie

comisioanele vor fi marite

20-22 noiembrie

comisioanele se mentin la 7%

20 noiembrie

comisioanele se mentin la 10%

20-27 noiembrie

comisioanele se mentin la 8%

20-27 noiembrie

comisioanele se mentin la 8%

20 noiembrie

comisioanele se mentin la 7%

20-22 noiembrie

comisioanele se mentin la 7%

20-22 noiembrie

comisioanele se mentin la 15%

20-29 noiembrie

comisioanele vor fi marite de la 10% la 12%

20-22 noiembrie

comisioanele se mentin la 7%

20-22 noiembrie

comisioanele se mentin la 10%

20 noiembrie

27 noiembrie – 1 decembrie

comisioanele se dubleaza, ajungand pana la 20%

27-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 10%

20-22 noiembrie

comisioanele se mentin la 8%

16-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 6%

20 si 27 noiembrie

comisioanele se mentin la 10%

19-30 noiembrie

comisioanele vor fi marite de la 10% la 15%

20 noiembrie – 6 decembrie

comisioanele vor fi marite de la 10 la 15% pe perioada 16 noiembrie – 31 decembrie

20-30 noiembrie

lead-urile se mentin la 10 lei

Esti advertiser Profitshare si nu apari in lista? Asigura-te ca ai completat formularul pentru advertiserii participanti la Black Friday 2015.
Daca ai nevoie de asistenta suplimentare, iti stam la dispozitie pe adresele de email cunoscute.

Conversiile fie cu voi!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Tag-uri: ,

Advertiseri Profitshare participanti la Black Friday 2015

Postat pe 10.11.2015 de catre Alina

Ne indreptam cu pasi siguri catre cea mai profitabila perioada din an pentru afiliati, dar si pentru magazinele online. Totul incepe cu Black Friday, evenimentul de shopping al anului iar perioada buna din afiliere va continua pana de craciun, fiind o adevarata Febra a Cumparaturilor!
Dupa experienta de anul trecut, avem motive sa credem ca vom depasi din nou toate estimarile in materie de valoare vanzari pentru magazine si valoare comisioane pentru afiliati.

Un prim pas pe care il facem este sa va prezentam lista advertiserilor care deja au anuntat ca se implica in momentul Black Friday 2015, alaturi de comisioanele pe care acestia le vor oferi si eventualele promotii suplimentare pentru afiliati.

Multi dintre advertiserii Profitshare ne-au comunicat ca va pregatesc surprize care va vor fi dezvaluite la momentul potrivit, asadar stati aproape de blogul Profitshare si de mesageria disponibila in contul de afiliat pentru a prinde din mers noutatile pe care vi le vor oferi advertiserii.

Vom actualiza lista cu advertiserii participanti la Black Friday constant, asadar urmariti in fiecare zi aceasta pagina pentru a putea profita de oportunitatile de castig ivite.

Advertiser

Perioada de desfasurare Black Friday

Comisioane afiliati

20 noiembrie

comision unic de 1%

cookie-uri dedicate evenimentului

6 noiembrie – 1 decembrie

comisioane marite de la 8% la 10%

20-22 noiembrie

comisioanele vor fi reduse la 1%

20-22 noiembrie

comisioanele vor fi reduse la 1%

20-22 noiembrie

comisioane dublate (10%) in perioada 1-14 noiembrie
in perioada Black Friday comisioanele se mentin la 5%

20-22 noiembrie
27-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 7%

20-22 noiembrie

comsioanele se mentin in intervalul 1%-20%

20-22 noiembrie

comsioanele se mentinla 4%

20-27 noiembrie

comsioanele se reduc la 1%

20-22 noiembrie

comsioanele se mentin la 2%

20-22 noiembrie

comisioanele se mentin la 10%

20-22 noiembrie

comisioanele se mentin la 12%

20-27 noiembrie

comisioanele se mentin la 10%

incepand cu 20 noiembrie

comisioanele se mentin la 13%

20-27 noiembrie

comisioanele se mentin la 10%

20, 21 si 22 noiembrie
27, 28 si 29 noiembrie

comisioanele se mentin la 10%

20, 21 si 22 noiembrie
27, 28 si 29 noiembrie

comisioane marite de la 13% la 17% in perioada 16 noiembrie 2016 – 1 ianuarie 2016

20, 21 si 22 noiembrie
27, 28 si 29 noiembrie

comisioane marite de la 13% la 17% in perioada 16 noiembrie 2016 – 1 ianuarie 2016

20 si 27 noiembrie

comisioanele se mentin la 15%

20 si 27 noiembrie

comisioanele se mentin intre 1 si 7%

20-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 20%

20-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 17%

20-27 noiembrie

comisioanele se mentin la 15%

20-22 si 27-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 10%

20-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 12%

20-22 noiembrie
27-29 noiembrie

comisioanele vor fi marite pe perioada nedeterminata, de la 10% la 20%, incepand cu 20 noiembrie

19-30 noiembrie

comisioanele se mentin la 12%

20 noiembrie – 1 decembrie

comisioanele se mentin la 10%

16-30 noiembrie

comisioanele se mentin la 12%

20-22 noiembrie

27-29 noiembrie

incepand cu 15 noiembrie comisioanele vor fi marite de la 10% la 13% pe perioada nedeterminata

20-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 10%

20-22 noiembrie

comisioanele se mentinintre 3% si 8%

20-27 noiembrie

comisioanele se mentinintre 10%

20-30 noiembrie

comisioanelese mentin la 12%

20-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 14%

20-29 noiembrie

comisioanele se reduc la 5%

20-29 noiembrie

comisioane marite la de la 5 la 5,5% in perioada 20-29 noiembrie

20-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 6%

20-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 6%

20-22 si 27-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 10%

20-22 noiembrie

comisioanele se mentin la 5%

19-22 noiembrie

comisioanele vor fi marite de la 8% la 12%

20-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 15%

20-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 15%

20-22 noiembrie

comisioanele se mentin la 7%

27-29 noiembrie

comisioanele vor fi marite

20-22 noiembrie

comisioanele se mentin la 7%

20 noiembrie

comisioanele se mentin la 10%

20-27 noiembrie

comisioanele se mentin la 8%

20-27 noiembrie

comisioanele se mentin la 8%

20 noiembrie

comisioanele se mentin la 7%

20-22 noiembrie

comisioanele se mentin la 7%

20-22 noiembrie

comisioanele se mentin la 15%

20-29 noiembrie

comisioanele vor fi marite de la 10% la 12%

20-22 noiembrie

comisioanele se mentin la 7%

20-22 noiembrie

comisioanele se mentin la 10%

20 noiembrie

27 noiembrie – 1 decembrie

comisioanele se dubleaza, ajungand pana la 20%

27-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 10%

20-22 noiembrie

comisioanele se mentin la 8%

16-29 noiembrie

comisioanele se mentin la 6%

20 si 27 noiembrie

comisioanele se mentin la 10%

19-30 noiembrie

comisioanele vor fi marite de la 10% la 15%

20 noiembrie – 6 decembrie

comisioanele vor fi marite de la 10 la 15% pe perioada 16 noiembrie – 31 decembrie

20-30 noiembrie

lead-urile se mentin la 10 lei

Esti advertiser Profitshare si nu apari in lista? Asigura-te ca ai completat formularul pentru advertiserii participanti la Black Friday 2015.
Daca ai nevoie de asistenta suplimentare, iti stam la dispozitie pe adresele de email cunoscute.

Conversiile fie cu voi!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.
  • Despre Emag si Flanco se stie ceva? Multumesc.

    • Nu inteleg de ce aveti asteptari de la eMAG. Cel mai probabil comisonul va fi unic de vreo 0,5% asa. Plus ca recent au pus asta in Termeni si conditii:

      „eMAG isi rezerva dreptul de a impune conditii diferite pentru activitatea de afiliere a celor inscrisi in reteaua Profitshare pe durata unor evenimente de shopping speciale. De exemplu, de-a lungul unui asemenea eveniment se poate aplica o grila diferita de comisionare, iar cookie-urile care vor putea genera conversii in perioada evenimentului sa fie doar cookie-uri dedicate acestui eveniment (fara posibilitatea de a obtine conversii din cookie-urile standard, plasate anterior in browserele utilizatorilor de internet)”

      Banuiesc ca intelegi la ce se refera: toti clientii trimisi de tine inainte de BF, vor cumpara dar tu nu vei primi nimic. Asta este adevarata afiliere.

    • Simion

      Ar fi bine si asa, dar sa avem posibilitatea de a face campanii platite, gen Facebook Ads.
      In rest, advertiseri care au redus comisionul la 1%, vor avea numai de pierdut.

    • @popaionutalexandru:disqus : Ne asteptam sa anuntam pana la finalul saptamanii.
      @lucian_u:disqus: Paragraful respectiv este in T&C eMAG de cel putin 1 an, daca nu chiar 2 ani.

    • Am vazut mentiunea de anul trecut, si mai stiu ca in termenii Profitshare este scris ca pot fi modificate ToS-urile advertiserilor practic oricand, fara notificari prealabila, dar asta nu inseamna si ca este corect acest lucru. Iar scaderea comisioanelor in perioadele cu vanzari mari nu duce la intarirea relatiei advertiser-afiliat.

      Nu inteleg de ce unele magazine recurg la aceasta practica, pentru ca preturile mici de Black Friday de exemplu inseamna si comisioane mai mici. Stiu scuza, ca marjele de profit scad foarte mult si uneori ajunge magazinul sa piarda, dar asta e doar o minciuna, in conditiile in care la scaderea pretului de vanzare contribuie si importatorul si producatorul echipamentului. E pur si simplu un mod de a vedea lucrurile obtuz.

      Toata chestia asta nu face decat sa traga in jos evolutia affiliate marketinului in Romania, poate singurul model de marketing in care se plateste fix pentru rezultate si nimic mai mult…

    • @popaionutalexandru:disqus: In contractul Profitshare cu toti advertiserii este mentionat ca acestia pot modifica T&C cu intrarea in vigoare a modificarilor doar cu o perioada egala cu perioada de recurenta. Incercam sa ne tinem de acest lucru, modificari se mai fac mai din scurt in cazuri exceptionale (dezambiguizare termeni, samd).

    • Ai dreptate @ClaudiuProfitshare:disqus. Stiu ca exista aceste mentiuni in T&C si pana la urma fiecare advertiser a liber sa faca ce vrea. Ce vreau eu sa spun este ca din punct de vedere al drepturilor advertiserii si afiliatii nu prea sunt la acelasi nivel. Daca esti afiliat cam orice modificare iti este impusa si nu prea ai ce face decat sa accepti. Cu cat advertiserii abuzeaza mai mult de acesta pozitie cu atat devine mai imposibila o relatie de amicitie reala…

      Inteleg ca advertiserii sunt cei care dau banii, insa in acelasi timp afiliatii sunt cei care genereaza comenzile. Ambii au roluri in sistem fara de care sistemul de afiliere nu ar functiona.

      Din pacate insa am dus discutia in alta directie fata de scopul initial al articolului, un alt lucru pe care noi romanii stim sa il facem prea bine 🙂 Imi cer scuze pentru asta si sper ca am reusit sa ma fac inteles…

    • Am rugamintea de a nu incurca platformele. NU este mentionat in Termenii Profitshare, ca advertiserii pot modifica conditiile programului cu o perioada cel putin egala cu perioada de recurenta. De aceea isi permit toti sa anunte modificari de comisioane chiar si cu 2 minute inainte ca acestea sa intre in vigoare.

  • Daniela

    Salut.

    Vedeti ca la ESCAPE star jeans e pus tot GlamBazaar 🙂

    • Alina

      Multumim mult pentru observatie, Daniela.

      Am modificat.

  • Oana

    Are dreptate @popaionutalexandru:disqus . Tinand cont că suntem plătiți DOAR pe rezultate, se mai si modifica grila de comisioanare in sens negativ! Noi suntem neimportanti, fiecare advertiser scade comisionul cand vrea iar noi trebuie sa acceptam pentru ca nu avem alta optiune (Stiu, imi veti raspunde ca sunt si alti advertiseri din care putem alege dar adevarul este ca nu e chiar asa…Ne obisnuim clientii cu produsele anumitor advertiseri iar schimbarea acestora nu poate veni brusc. In plus mai sunt si alte aspecte care conteaza). De asemenea, unii dintre noi se chinuie sa faca 100 de lei intr-o luna, sens in care nu mi se pare corect ca un cookie sa dureze 10 ZILE…Practic ni se ia ”painea de la gura”…

  • Am rugamintea de a mai adauga o coloana unde sa fie specificate detalii legate bonusurile si minicampaniile oferite de fiecare Advertiser in parte.

    • Alina

      Buna, Bogdan,

      Advertiserii vor anunta, prin intermediul mesageriei private, toate promotiile, punctual.
      Multumim.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing