Indicator nou de performanță: EPC-ul fiecărui advertiser din Profitshare

banner profitshare - 53

În urmă cu un an am introdus în platforma Profitshare date concrete despre performanța fiecărui advertiser, cât și informații care să vă facă o idee despre perioada de aprobare a comisioanelor sau a altor detalii pentru alegerea unui advertiser, cum ar fi rata de aprobare valorică a comisioanelor.

La cererea voastră, începând de astăzi este disponibil în platformă și EPC-ul fiecărui advertiser. Noul indicator îl veți regăsi în catalogul de advertiser, în listarea fiecărui advertiser.

epc

Ce este EPC-ul?

Valoarea EPC-ului reprezintă câștigul mediu din comisioane obținut de către afiliați din 100 de click-uri trimise către acel advertiser. Indicatorul este unul mediu la nivel de platformă si agregă date de trafic și comisioane de la toți afiliații către acel advertiser. Prin urmare, fiind un indicator general, nu înseamnă că valorile pe care le vei obține din promovarea unui advertiser ar putea fi la fel și la tine.

PRO-TIP: Compară EPC-ul mai ales la nivel de categorie pentru a observa advertiserii cu ratele de conversii si valori medii de comisioane ridicate. Nu uita însă și de alți indicatori care pot să influențeze performanța unui advertiser.

Sperăm că noul indicator de performanță disponibil în catalogul de advertiseri să vă ajute în maximizarea câștigurilor! Pentru alegerea advertiserilor vă recomandăm și un articol mai vechi de pe blogul Profitshare: 5 Factori cheie pentru alegerea Advertiserilor Convenabili.

Pe lânga EPC, de câteva zile și-a facut apariția în catalogul de advertiseri și momentul înregistrării ultimului comision în platformă, pentru un anumit advertiser. Sperăm că acest instrument va fi util cu privire la frecvența comisioanelor la anumiți advertiseri.
Un alt update mic, dar care vă poate ajuta în evaluarea programelor de afiliere, este frecvența cu care se actualizează indicatorii din catalogul de advertiseri. Dacă până acum actualizarea se făcea săptămânal, de acum aceasta se va face zilnic.

Mult succes!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Tag-uri:

Indicator nou de performanță: EPC-ul fiecărui advertiser din Profitshare

Postat pe 26.04.2016 de catre Profitshare

banner profitshare - 53

În urmă cu un an am introdus în platforma Profitshare date concrete despre performanța fiecărui advertiser, cât și informații care să vă facă o idee despre perioada de aprobare a comisioanelor sau a altor detalii pentru alegerea unui advertiser, cum ar fi rata de aprobare valorică a comisioanelor.

La cererea voastră, începând de astăzi este disponibil în platformă și EPC-ul fiecărui advertiser. Noul indicator îl veți regăsi în catalogul de advertiser, în listarea fiecărui advertiser.

epc

Ce este EPC-ul?

Valoarea EPC-ului reprezintă câștigul mediu din comisioane obținut de către afiliați din 100 de click-uri trimise către acel advertiser. Indicatorul este unul mediu la nivel de platformă si agregă date de trafic și comisioane de la toți afiliații către acel advertiser. Prin urmare, fiind un indicator general, nu înseamnă că valorile pe care le vei obține din promovarea unui advertiser ar putea fi la fel și la tine.

PRO-TIP: Compară EPC-ul mai ales la nivel de categorie pentru a observa advertiserii cu ratele de conversii si valori medii de comisioane ridicate. Nu uita însă și de alți indicatori care pot să influențeze performanța unui advertiser.

Sperăm că noul indicator de performanță disponibil în catalogul de advertiseri să vă ajute în maximizarea câștigurilor! Pentru alegerea advertiserilor vă recomandăm și un articol mai vechi de pe blogul Profitshare: 5 Factori cheie pentru alegerea Advertiserilor Convenabili.

Pe lânga EPC, de câteva zile și-a facut apariția în catalogul de advertiseri și momentul înregistrării ultimului comision în platformă, pentru un anumit advertiser. Sperăm că acest instrument va fi util cu privire la frecvența comisioanelor la anumiți advertiseri.
Un alt update mic, dar care vă poate ajuta în evaluarea programelor de afiliere, este frecvența cu care se actualizează indicatorii din catalogul de advertiseri. Dacă până acum actualizarea se făcea săptămânal, de acum aceasta se va face zilnic.

Mult succes!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2019 Conversion Marketing