Experienta lui Dragos Bunea de Black Friday 2013

Postat pe 27.11.2013 de catre Raluca
Dragos Bunea mic v2

Dragos Bunea, unul din invingatorii Black Friday 2013 pentru afiliere

Pana acum Black Friday 2013 a insemnat o reusita remarcabila pentru multi afiliati. Ca sa ajunga la aceste rezultate acestia au muncit enorm si ne-au inspirat pentru a sustine performante si mai bune cu fiecare ocazie care se va ivi.

Ca sa intelegem un pic mai bine cat de intens s-a resimtit Black Friday pana acum, va prezentam experienta unuia dintre afiliatii Profitshare. Vi-l prezentam pe Dragos Bunea, afiliat Profitshare din iunie 2010 si invingator Black Friday 2013.

Am vrut sa aflam povestea de succes a lui Dragos cu ocazia acestui Black Friday, iar el a fost fericit sa ne dezvaluie detaliile care au stat in spatele ei – detalii inspirationale si utile pentru promovarea din afiliere. Iata ce ne-a relatat Dragos:

Provocarea Black Friday 2013

Black Friday 2013 a reprezentat pentru mine un challenge si un pariu cu mine insumi. Am incercat acest lucru si anul trecut, insa pot spune ca pe atunci am fost total nepregatit si bineinteles, luat prin surprindere. Lucrurile s-au schimbat radical anul acesta si cu toate ca magazinele de IT&C si electro, pe care am pus accent in promovare, au hotarat sa organizeze Black Friday cu o saptamana mai devreme, dandu-mi un pic planurile peste cap, vestile pe care le-am primit din partea advertiserului eMAG au fost dintre cele mai bune.

O diferenta majora intre ce s-a intamplat anul trecut si anul acesta a facut-o fara doar si poate, trecerea la Profitshare 2.0, iar pe aceasta cale tin sa le mai multumesc inca odata intregii echipei pentru eforturile depuse in vederea crearii unui mediu propice performantei. Lucrurile s-au schimbat in bine si din alt punct de vedere, acum mi-a fost infinit mai simplu sa comunic cu ei, iar acest lucru m-a facut sa privesc complet diferit lucrurile. In plus, am aflat raspunsurile la toate intrebarile mele intr-un timp foarte scurt. Cu ocazia aceasta ii sfatuiesc si pe ceilalti afiliati sa comunice cu echipa Profitshare de fiecare data cand au o nelamurire sau o nemultumire cu privire la ceva, pentru ca sunt 100% sigur ca nu am fost tratat preferential si ca fiecare dintre voi va primi un raspuns.

De ce a fost utila actualizarea rapoartelor din cont

Legat de Black Friday si ce mi-a placut cel mai mult la Profitshare a fost faptul ca am putut observa in timp real ce instrumente au o rata de conversie mai buna. Astfel am reusit sa ajustez planul in functie de acest aspect, am putut crea noi instrumente intr-un timp record si am fost tinut „in priza” de numarul de comisioane care cresteau efectiv de la o secunda la alta. Daca nu as fi vazut in timp real ce se intampla in contul meu de afiliat, mai mult ca sigur ca as fi renuntat mult mai devreme, insa astfel am reusit sa stau treaz peste 30 de ore. Am dormit apoi doar 4 ore si am revenit la lucru. La sfarsitul zilei de 22 noiembrie am realizat ca pentru a face performanta ai nevoie pe langa inspiratie, apetit pentru munca si de un mediu care sa te stimuleze, altfel nu as fi trait sentimentul unic pe care il ai atunci cand te autodepasesti si iti intreci propriile asteptari, realizand vanzari de 400.000 lei intr-o singura zi.

Sfaturi pentru afiliatii la inceput de drum

Nu am uitat perioada in care abia adunam cativa zeci de lei in contul meu de afiliat si de aceea indraznesc sa ofer un sfat afiliatilor ce se afla la inceput de drum. In primul si in primul rand ca sa reusesti va trebui sa te lovesti de esec, vei fi dezamagit, dar daca vei avea puterea si dorinta de a trece peste, cu siguranta te vei intalni si cu succesul. Legat de promovarea advertiserilor din retea as merge in continuare pe reteta continutului, articole dedicate produselor, fie ca vorbim de telefoane si tablete sau de adidasi ori geci de iarna, o parere proprie despre un produs poate avea mai mult impact decat o prezentare detaliata a acestuia. Incearca sa recomanzi produsele care iti plac si tie si nu doar pe cele care crezi tu ca iti vor aduce comisioane mai mari.

Planificarea si sincronizarea sunt importante

Pentru Black Friday este foarte important sa te pregatesti din timp, eu am avut scris pe hartie planul si l-am modificat de oricate ori am avut o idee noua. Pe langa planul intial, incearca sa pregatesti si un plan B pentru ca lucrurile se pot schimba.

Eu am fost prins pe picior gresit, dar am ajustat din mers planul si am reusit sa imi ating target-ul. Un plan bine pus la punct, alaturi de unul de rezerva te pot scapa de multe neplaceri, in momentele tensionate (si sigur vor fi destule); o singura privire peste „planul de atac” te poate limpezi si vei stii din nou ce trebuie sa faci. Si inca un mic sfat, conteaza foarte mult sa te sincronizezi cu magazinul pe care il promovezi: cand el face teasing, acelasi lucru ar trebui sa faci si tu, cand anunta promotiile, incearca sa le anunti si tu pe cele mai bune dintre ele, cand da drumul la site pentru comenzi, anunta si tu acest lucru.

Ce va urma pentru a doua parte a Black Friday

Pe 29 noiembrie se anunta o noua perioada cu reduceri Black Friday – acum nu mai e timp de planuri, decat de inspiratie de moment. Personal m-am pregatit din timp, iar acum, datorita Black Friday-ului de saptamana trecuta, sunt nevoit sa fac cateva ajustari, insa nu foarte multe. Ma voi baza pe inspiratia de moment si voi incerca sa profit la maxim de apetitul romanilor pentru produsele la reducere. Afiliatilor din retea le recomand, pe langa advertiserii de pe nisa IT, si pe cei de pe fashion. E momentul perfect pentru promovarea acestora, iarna isi va intra in drepturi de saptamana care vine, iar majoritatea oamenilor vor cauta sa-si schimbe garderoba.

Eu m-as axa pe ghete, geci, pulovere, dar si pe accesoriile gen manusi, fesuri sau fulare. Faptul ca am inregistrat cateva comisioane pana acum de la COMODO si Matar ma vor face sa merg mai departe pe mana lor, insa nu voi neglija nici ZorileStore, un magazin care devine din ce in ce mai popular.

Ce voi face pentru Black Friday 2014

De final am sa raspund la o intrebare destul de incomoda lansata de cei de la Profitshare „Ce voi face diferit la urmatorul Black Friday ca sa castig mai mult?”. Ceea ce imi este foarte clar e ca voi munci mai mult, imi voi planifica totul si mai din timp si cu siguranta voi incerca o abordare noua, ceva ce nu a mai incercat nimeni pana atunci. Imi place sa imporivizez si asta voi face, chiar daca ma voi abate un pic de la planul initial. Insa in final totul va depinde foarte mult si de schimbarile ce vor avea loc in urmatorul an de zile in marketing-ul afiliat. Important este sa te poti adapta noilor reguli ale jocului, doar cei care pot face acest lucru vor avea calea libera catre performanta.

***

Echipa Profitshare il sustine atat pe Dragos, cat si pe toti ceilalti afiliati pentru urmatoarea perioada de reduceri Black Friday. Aveti oportunitati de castig pana la finalul lunii, iar apoi vor urma noi strategii de promovare pentru sezonul de iarna. Ramaneti conectati la update-urile magazinelor care organizeaza Black Friday si adaptati promovarea corespunzator. Noi va stam la dispozitie cu ajutor si sfaturi atunci cand veti avea nevoie.

Mult succes in continuare!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , ,

Experienta lui Dragos Bunea de Black Friday 2013

Postat pe 27.11.2013 de catre Raluca
Dragos Bunea mic v2

Dragos Bunea, unul din invingatorii Black Friday 2013 pentru afiliere

Pana acum Black Friday 2013 a insemnat o reusita remarcabila pentru multi afiliati. Ca sa ajunga la aceste rezultate acestia au muncit enorm si ne-au inspirat pentru a sustine performante si mai bune cu fiecare ocazie care se va ivi.

Ca sa intelegem un pic mai bine cat de intens s-a resimtit Black Friday pana acum, va prezentam experienta unuia dintre afiliatii Profitshare. Vi-l prezentam pe Dragos Bunea, afiliat Profitshare din iunie 2010 si invingator Black Friday 2013.

Am vrut sa aflam povestea de succes a lui Dragos cu ocazia acestui Black Friday, iar el a fost fericit sa ne dezvaluie detaliile care au stat in spatele ei – detalii inspirationale si utile pentru promovarea din afiliere. Iata ce ne-a relatat Dragos:

Provocarea Black Friday 2013

Black Friday 2013 a reprezentat pentru mine un challenge si un pariu cu mine insumi. Am incercat acest lucru si anul trecut, insa pot spune ca pe atunci am fost total nepregatit si bineinteles, luat prin surprindere. Lucrurile s-au schimbat radical anul acesta si cu toate ca magazinele de IT&C si electro, pe care am pus accent in promovare, au hotarat sa organizeze Black Friday cu o saptamana mai devreme, dandu-mi un pic planurile peste cap, vestile pe care le-am primit din partea advertiserului eMAG au fost dintre cele mai bune.

O diferenta majora intre ce s-a intamplat anul trecut si anul acesta a facut-o fara doar si poate, trecerea la Profitshare 2.0, iar pe aceasta cale tin sa le mai multumesc inca odata intregii echipei pentru eforturile depuse in vederea crearii unui mediu propice performantei. Lucrurile s-au schimbat in bine si din alt punct de vedere, acum mi-a fost infinit mai simplu sa comunic cu ei, iar acest lucru m-a facut sa privesc complet diferit lucrurile. In plus, am aflat raspunsurile la toate intrebarile mele intr-un timp foarte scurt. Cu ocazia aceasta ii sfatuiesc si pe ceilalti afiliati sa comunice cu echipa Profitshare de fiecare data cand au o nelamurire sau o nemultumire cu privire la ceva, pentru ca sunt 100% sigur ca nu am fost tratat preferential si ca fiecare dintre voi va primi un raspuns.

De ce a fost utila actualizarea rapoartelor din cont

Legat de Black Friday si ce mi-a placut cel mai mult la Profitshare a fost faptul ca am putut observa in timp real ce instrumente au o rata de conversie mai buna. Astfel am reusit sa ajustez planul in functie de acest aspect, am putut crea noi instrumente intr-un timp record si am fost tinut „in priza” de numarul de comisioane care cresteau efectiv de la o secunda la alta. Daca nu as fi vazut in timp real ce se intampla in contul meu de afiliat, mai mult ca sigur ca as fi renuntat mult mai devreme, insa astfel am reusit sa stau treaz peste 30 de ore. Am dormit apoi doar 4 ore si am revenit la lucru. La sfarsitul zilei de 22 noiembrie am realizat ca pentru a face performanta ai nevoie pe langa inspiratie, apetit pentru munca si de un mediu care sa te stimuleze, altfel nu as fi trait sentimentul unic pe care il ai atunci cand te autodepasesti si iti intreci propriile asteptari, realizand vanzari de 400.000 lei intr-o singura zi.

Sfaturi pentru afiliatii la inceput de drum

Nu am uitat perioada in care abia adunam cativa zeci de lei in contul meu de afiliat si de aceea indraznesc sa ofer un sfat afiliatilor ce se afla la inceput de drum. In primul si in primul rand ca sa reusesti va trebui sa te lovesti de esec, vei fi dezamagit, dar daca vei avea puterea si dorinta de a trece peste, cu siguranta te vei intalni si cu succesul. Legat de promovarea advertiserilor din retea as merge in continuare pe reteta continutului, articole dedicate produselor, fie ca vorbim de telefoane si tablete sau de adidasi ori geci de iarna, o parere proprie despre un produs poate avea mai mult impact decat o prezentare detaliata a acestuia. Incearca sa recomanzi produsele care iti plac si tie si nu doar pe cele care crezi tu ca iti vor aduce comisioane mai mari.

Planificarea si sincronizarea sunt importante

Pentru Black Friday este foarte important sa te pregatesti din timp, eu am avut scris pe hartie planul si l-am modificat de oricate ori am avut o idee noua. Pe langa planul intial, incearca sa pregatesti si un plan B pentru ca lucrurile se pot schimba.

Eu am fost prins pe picior gresit, dar am ajustat din mers planul si am reusit sa imi ating target-ul. Un plan bine pus la punct, alaturi de unul de rezerva te pot scapa de multe neplaceri, in momentele tensionate (si sigur vor fi destule); o singura privire peste „planul de atac” te poate limpezi si vei stii din nou ce trebuie sa faci. Si inca un mic sfat, conteaza foarte mult sa te sincronizezi cu magazinul pe care il promovezi: cand el face teasing, acelasi lucru ar trebui sa faci si tu, cand anunta promotiile, incearca sa le anunti si tu pe cele mai bune dintre ele, cand da drumul la site pentru comenzi, anunta si tu acest lucru.

Ce va urma pentru a doua parte a Black Friday

Pe 29 noiembrie se anunta o noua perioada cu reduceri Black Friday – acum nu mai e timp de planuri, decat de inspiratie de moment. Personal m-am pregatit din timp, iar acum, datorita Black Friday-ului de saptamana trecuta, sunt nevoit sa fac cateva ajustari, insa nu foarte multe. Ma voi baza pe inspiratia de moment si voi incerca sa profit la maxim de apetitul romanilor pentru produsele la reducere. Afiliatilor din retea le recomand, pe langa advertiserii de pe nisa IT, si pe cei de pe fashion. E momentul perfect pentru promovarea acestora, iarna isi va intra in drepturi de saptamana care vine, iar majoritatea oamenilor vor cauta sa-si schimbe garderoba.

Eu m-as axa pe ghete, geci, pulovere, dar si pe accesoriile gen manusi, fesuri sau fulare. Faptul ca am inregistrat cateva comisioane pana acum de la COMODO si Matar ma vor face sa merg mai departe pe mana lor, insa nu voi neglija nici ZorileStore, un magazin care devine din ce in ce mai popular.

Ce voi face pentru Black Friday 2014

De final am sa raspund la o intrebare destul de incomoda lansata de cei de la Profitshare „Ce voi face diferit la urmatorul Black Friday ca sa castig mai mult?”. Ceea ce imi este foarte clar e ca voi munci mai mult, imi voi planifica totul si mai din timp si cu siguranta voi incerca o abordare noua, ceva ce nu a mai incercat nimeni pana atunci. Imi place sa imporivizez si asta voi face, chiar daca ma voi abate un pic de la planul initial. Insa in final totul va depinde foarte mult si de schimbarile ce vor avea loc in urmatorul an de zile in marketing-ul afiliat. Important este sa te poti adapta noilor reguli ale jocului, doar cei care pot face acest lucru vor avea calea libera catre performanta.

***

Echipa Profitshare il sustine atat pe Dragos, cat si pe toti ceilalti afiliati pentru urmatoarea perioada de reduceri Black Friday. Aveti oportunitati de castig pana la finalul lunii, iar apoi vor urma noi strategii de promovare pentru sezonul de iarna. Ramaneti conectati la update-urile magazinelor care organizeaza Black Friday si adaptati promovarea corespunzator. Noi va stam la dispozitie cu ajutor si sfaturi atunci cand veti avea nevoie.

Mult succes in continuare!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.
  • Claudiu B

    Felicitari Dragos! Sper ca pe 29 sau la anul sa-ti dublezi/triplezi comisioanele.

  • mamicamea.ro

    Felicitari Dragos, eu am avut retineri anul acesta in mai participa activ la BF, am constatat in mod placut ca profitshare mi-a depasit asteptarile, daca ar fi fost si un comision ceva mai mare de 1% ar fi fost perfect, dar rata de conversie foarte buna precum si afisarea statisticilor in timp real m-au impresionat in mod placut

  • Multumesc frumos de felicitari!
    @Claudiu – astept si de la tine acelasi lucru + inca un articol aici pe blog cu ceva noutati 🙂
    @mamicamea.ro – ma asteptam ca unii afiliati sa fie retinuti de BF-ul acesta datorita comisioanelor mai mici si de aceea am accelerat. Acum o sa stii si data viitoare sunt sigur ca voi fi in competitie cu mult mai multi afiliati si cred ca o sa-mi placa si mai mult, totul e sa se joace corect, atat, in rest cel mai bun sa castige.

  • Marius

    Dragos, e secret pe ce site-uri ai desfasurat campania? Ca pe blogul de IT vad ca nu e mai nimic. Multumesc si succes!

  • @Marius – nu pot spune ce si cum am facut, insa iti pot spune ca am cautat si am testat foarte mult inainte sa gasesc „reteta succesului”, in plus ce astazi merge foarte bine, maine e foarte posibil sa nu mai functioneze.

  • Valeria Teodorescu

    Corect si Adevarat !

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing