Campaniile lunii mai & sfaturi de la advertiseri

Încă puțin mai e până se instalează oficial și vara, iar advertiserii sunt pe val cu campanii și concursuri.

eMAG e lider în ceea ce privește promoțiile, dar și Total Comenzi sau Fashion Days și Maura au oferte atractive.

Afiliații pot astfel alege exact ceea ce li se potrivește cel mai bine, campaniile fiind deopotrivă și click per sale (CPS) și click per lead (CPL).

Categoriile cu cele mai multe campanii sunt IT&C, Fashion, Retail și Îngrijire personală și cosmetice.

Concursul Maura se adresează tuturor afiliațilior din Profitshare, iar cel mai vrednic poate câștiga în luna mai un city break la Roma. Sunt luate în calcul numărul conversiilor valide obținute intre 1 și 30/31 ale lunii și procesate până la 25 luna următoare. În caz de egalitate, criteriul de departajare va fi valoare totală a comisioanelor valide. La aceste concursuri nu participa super-afiliații campaniei pentru care au fost negociate condiții separate. Campania se supune termenilor și condițiilor rețelei Profitshare dar și a programului de afiliere Maura. Concursul se prelungește și în lunile iunie și iulie, cu premii city break la Milano și la Veneția. Mai multe info aici.

Sfaturile advertiserilor

Ce sfaturi sau recomandări aveți pentru afiliați în luna mai?

Fashion Days: Sa fie perseverenți și să recomande utilizatorilor lor produsele Fashion Days. 🙂 Să încerce să-și coreleze acțiunile cu campaniile noastre. În luna mai vom avea câteva campanii foarte frumoase, în care rata de conversie va crește semnificativ. Oricum îi vom anunța din timp, pentru a putea să-și pregătească și ei acțiunile.

Total Comenzi: Sfatul nostru pentru afiliați este general valabil: în funcție de profilul fiecăruia, cred că alegerea unor canale de promovare potrivite și implicare proactivă ajută.

 

Cum comunicați cu afiliații?

Fashion Days: Comunicarea e de regulă prin mesaje bulk. Sunt și unele observații particulare de care am ținut mereu cont și le-am rezolvat cu atenție, în decursul a câteva ore.

Total Comenzi: Comunicăm foarte bine și în mod constant cu afiliații, și, pentru că dedicăm timp important acestei oportunități, am observat rezultate clar îmbunătățite în colaborarea cu Profitshare. Avem  o persoană dedicată comunicării cu afiliații și urmărim ca aceștia să primească mereu informații despre evoluția campaniilor, dar și să venim în întâmpinarea întrebărilor și așteptărilor lor.

 

Ce funcționează cel mai bine în relația cu aceștia?

Fashion Days: Cred că cel mai bine funcționează încrederea. Pe care o construiești în timp. În ambele direcții.

 

Care metodă ați observat că este cea mai bună pentru ca afiliații să fie performanți?

Fashion Days: Revin la comunicare. Informarea corecta și relevantă sunt coordonate cheie, dar și timing-ul este cel putin la fel de important. Dacă pregătești o campanie importantă, e foarte util să anunți afiliații din timp, pentru ca aceștia sa-și poată gândi strategiile și să apuce să le implementeze.

 

Ce planuri de viitor aveți în ceea ce privește programul de afiliere în Profitshare?

Fashion Days: Să dublăm numărul de afiliați și de conversii anul acesta. Pentru a ne îndeplini acest obiectiv, vom colabora îndeaproape atât cu afiliații existenți, cu cei noi, dar și cu echipa Profitshare.

Total Comenzi: Pentru că am reușit creșterea vânzărilor și traficul site-ului, vom continua să fim partenerii Profitshare și vom implementa campanii atractive pentru afiliații din platformă.

Conversiile să fie cu voi!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , , , , , , ,

Campaniile lunii mai & sfaturi de la advertiseri

Postat pe 10.05.2017 de catre Ștefania Grăjdeanu

Încă puțin mai e până se instalează oficial și vara, iar advertiserii sunt pe val cu campanii și concursuri.

eMAG e lider în ceea ce privește promoțiile, dar și Total Comenzi sau Fashion Days și Maura au oferte atractive.

Afiliații pot astfel alege exact ceea ce li se potrivește cel mai bine, campaniile fiind deopotrivă și click per sale (CPS) și click per lead (CPL).

Categoriile cu cele mai multe campanii sunt IT&C, Fashion, Retail și Îngrijire personală și cosmetice.

Concursul Maura se adresează tuturor afiliațilior din Profitshare, iar cel mai vrednic poate câștiga în luna mai un city break la Roma. Sunt luate în calcul numărul conversiilor valide obținute intre 1 și 30/31 ale lunii și procesate până la 25 luna următoare. În caz de egalitate, criteriul de departajare va fi valoare totală a comisioanelor valide. La aceste concursuri nu participa super-afiliații campaniei pentru care au fost negociate condiții separate. Campania se supune termenilor și condițiilor rețelei Profitshare dar și a programului de afiliere Maura. Concursul se prelungește și în lunile iunie și iulie, cu premii city break la Milano și la Veneția. Mai multe info aici.

Sfaturile advertiserilor

Ce sfaturi sau recomandări aveți pentru afiliați în luna mai?

Fashion Days: Sa fie perseverenți și să recomande utilizatorilor lor produsele Fashion Days. 🙂 Să încerce să-și coreleze acțiunile cu campaniile noastre. În luna mai vom avea câteva campanii foarte frumoase, în care rata de conversie va crește semnificativ. Oricum îi vom anunța din timp, pentru a putea să-și pregătească și ei acțiunile.

Total Comenzi: Sfatul nostru pentru afiliați este general valabil: în funcție de profilul fiecăruia, cred că alegerea unor canale de promovare potrivite și implicare proactivă ajută.

 

Cum comunicați cu afiliații?

Fashion Days: Comunicarea e de regulă prin mesaje bulk. Sunt și unele observații particulare de care am ținut mereu cont și le-am rezolvat cu atenție, în decursul a câteva ore.

Total Comenzi: Comunicăm foarte bine și în mod constant cu afiliații, și, pentru că dedicăm timp important acestei oportunități, am observat rezultate clar îmbunătățite în colaborarea cu Profitshare. Avem  o persoană dedicată comunicării cu afiliații și urmărim ca aceștia să primească mereu informații despre evoluția campaniilor, dar și să venim în întâmpinarea întrebărilor și așteptărilor lor.

 

Ce funcționează cel mai bine în relația cu aceștia?

Fashion Days: Cred că cel mai bine funcționează încrederea. Pe care o construiești în timp. În ambele direcții.

 

Care metodă ați observat că este cea mai bună pentru ca afiliații să fie performanți?

Fashion Days: Revin la comunicare. Informarea corecta și relevantă sunt coordonate cheie, dar și timing-ul este cel putin la fel de important. Dacă pregătești o campanie importantă, e foarte util să anunți afiliații din timp, pentru ca aceștia sa-și poată gândi strategiile și să apuce să le implementeze.

 

Ce planuri de viitor aveți în ceea ce privește programul de afiliere în Profitshare?

Fashion Days: Să dublăm numărul de afiliați și de conversii anul acesta. Pentru a ne îndeplini acest obiectiv, vom colabora îndeaproape atât cu afiliații existenți, cu cei noi, dar și cu echipa Profitshare.

Total Comenzi: Pentru că am reușit creșterea vânzărilor și traficul site-ului, vom continua să fim partenerii Profitshare și vom implementa campanii atractive pentru afiliații din platformă.

Conversiile să fie cu voi!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare: