In afiliere si ecommerce noiembrie este asociat cu Black Friday. Atentia care i se cuvine acestui eveniment nu va fi niciodata exagerata deoarece volumul de vanzari si castigurile ce se aduna de pe urma lui, intr-o singura zi, pot sa concureze cu profitul adunat cat in 3 sau mai multe luni. Iar acest lucru este valabil atat pentru afiliati, cat si pentru advertiseri. De asemenea, clientii care au cumparat cu ocazia evenimentului se pot reintoarce in scurt timp sa faca si alte achizitii, convinsi de simplitatea online-ului, iar in acest context afiliatii se pot bucura de perioada de recurenta oferita de catre advertiseri.
De aceea se fac pregatiri speciale, atat in randul advertiserilor cat si in randul afiliatilor. Advertiserii isi pregatesc stocurile, reducerile, campaniile de promovare iar afiliatii strategiile personale pentru a putea realiza comisioane cat mai multe si valoroase cu ocazia acestui eveniment.
Anul trecut eMAG a sprijinit rezultatele din afiliere pe deplin, asigurand materiale de promovare, optimizand site-ul pentru conversii, pregatind oferte bune si generand atentie pentru evenimentul de shopping pretutindeni in mediul online si nu numai si oferind bonusuri pentru afiliati. Iar actiunile acestea au dat rezultate foarte bune in afiliere. Doar primii 5 afiliati au reusit anul trecut sa genereze vanzari in valoare de 2.025.591 lei (fara TVA).
Anul acesta Black Friday se va tine in pe 21 noiembrie 2014. Ca de fiecare data, reducerile vor fi consistente si vor atrage o multime de cumparatori pe site-ul eMAG, dar si pe siteurile afiliatilor care vor promova acest eveniment.
In ceea ce priveste strategia de afiliere pentru Black Friday 2014, eMAG anunta urmatoarele conditii, nu foarte diferite fata de anul trecut:
- Toate conversiile inregistrate in ziua de Black Friday se vor comisiona cu 1%, aplicabil pentru toate categoriile de produse.
- Perioada de recurenta pentru cookie-urile eMAG ramane de 10 zile.
- Nu este permisa promovarea in agregatoare de produse, oferte sau magazine.
- Nu este permisa promovarea in site-uri/medii de promovare ce folosesc in denumire termenul Black Friday sau variatiuni ale acestuia. De asemenea restrictia se aplica si pentru redirectarea traficului de pe un site neacceptat prin regulament intr-un website acceptat.
- Avand in vedere volumul de fani acoperit de catre eMAG, campaniile de Facebook cu ocazia Black Friday vor fi interne, promovarea prin Facebook Ads nu este permisa.
- Amintim ca promovarea prin intermediul Google AdWords nu este permisa, restrictia aplicandu-se atat pentru campaniile Search cat si pentru Display.
Urmeaza sa fie actualizati Termenii si Conditiile eMAG din Profitshare pentru a reflecta aceste modificari si a le face mai usor de inteles.
Din culisele Profitshare va putem spune ca Black Friday-ul de anul acesta va fi remarcabil. Advertiserii constientizeaza din ce in ce mai bine importanta acestui moment, isi optimizeaza site-urile si ii intampina pe clienti cu oferte care mai de care mai interesante.
Incepeti pregatirile mai ales daca mizati pe continut pentru a atrage cumparatori!
Profitshare
Latest posts by Profitshare (see all)
- Câștigătorii Sale Wars 2021! - 8 februarie 2022
- Află mai multe despre advertiserul Sursa-LED! - 1 noiembrie 2021
- MaxMed mărește comisionul la cele mai vândute produse de la 20% la 25% în perioada 19.07-15.08.2021! - 19 iulie 2021
Tag-uri: black friday, eMAG