Strategiile de promovare pentru noul an au inceput deja sa prinda contur pentru o parte dintre afiliati. Nu uitati sa analizati care au fost canalele si tehnicile care au dat roade anul trecut, care sunt oportunitatile pe care le-ati lasat neexplorate si consultati trendurile de cumparare ale 2015.
Totodata luati in considerare politicile de promovare ale advertiserilor. In cazul eMAG, acestea urmeaza a fi actualizate astfel incat sa permita o promovare in acord cu strategia de afiliere a magazinului.
Cea mai importanta modificare in politica de afiliere eMAG presupune excluderea promovarii prin intermediul Facebook Ads sau a postarilor sponsorizate. Promovarea in Timeline Facebook personal sau in cea a paginii gestionate ramane valabila.
Modificarile vor intra in vigoare incepand cu 15 ianuarie 2015. Ca afiliat, daca ai in derulare campanii platite Facebook, este important sa le opresti pana la aceasta data. Cititi toate detaliile legate de actualizarea de regulament care au fost transmise prin sistemul de mesagerie.
Va amintim ca advertiserul eMAG ofera comisioane cuprinse intre 1 si 10% si are o perioada de recurenta de 10 zile. De asemenea acesta se pregateste sa anunte pe 29 ianuarie castigatorul unui iPad Air pentru cel mai performant afiliat pe categoria bebelusi.
Mult spor la promovare in continuare!
Profitshare
Latest posts by Profitshare (see all)
- Câștigătorii Sale Wars 2021! - 8 februarie 2022
- Află mai multe despre advertiserul Sursa-LED! - 1 noiembrie 2021
- MaxMed mărește comisionul la cele mai vândute produse de la 20% la 25% în perioada 19.07-15.08.2021! - 19 iulie 2021
Tag-uri: eMAG, regulament