Marius Pahomi despre Profitshare 2.0

Marius_P_interviu1

V-am anuntat de curand ca Profitshare 2.0, varianta multi-advertiser, a fost preluata de catre Conversion Marketing.

Avem ambitii mari pentru noua platforma, iar pentru a le duce la indeplinire avem acum o echipa extinsa, coordonata de Marius Pahomi, Directorul General al companiei.

Marius are o experienta de peste 12 ani in online, timp in care s-a implicat in dezvoltarea strategiilor de marketing si promovare ale multor dintre cele mai cunoscute branduri. Din perspectiva lui si a companiei, cel mai important aspect in marketingul online ramane performanta campaniilor.

Vedeti in continuare cum a cunoscut Marius afilierea si care sunt planurile pentru Profitshare 2.0. printr-un interviu adresat comunitatii de afiliati.


Care este experienta ta cu eMAG Profitshare?

In 2009 testam diverse metode de monetizare a blogului. Evident ca n-am rezistat tentatiei de a testa si nou-lansata platforma de marketing afiliat Profithare, dezvoltata de către eMAG. Era prima mea experienta cu afilierea si platforma m-a impresionat de la bun inceput prin eficienta instrumentelor puse la dispozitie, prin posibilitatile de personalizare a widget-urilor si prin modul detaliat in care se facea raportarea performantelor.


Ai reusit sa monetizezi rapid prin intermediul Profitshare? Care a fost experienta ta in acest sens?

Pana la acel moment foloseam pentru monetizarea blogului Google AdSense si de accea m-am raportat la rezultatele obtinute prin intermediul acestui serviciu. Desi Google AdSense imi aducea un castig constant, sumele erau destul de mici.

In cateva zile de la implementarea Profitshare, am fost placut suprins de primele vanzari realizate. Ma intrebam cine sunt cei care au cumparat de la eMAG prin intermediul blogului meu, daca ii cunosc personal sau nu si daca ei stiu ca achizitiile lor mi-au adus primele mele comisioane din afiliere.

De atunci, doar prin intermediul widget-ului de pe blog, am vandut cateva zeci de produse si am folosit castigurile pentru achizitionarea de diverse gadgeturi.


Unde se gaseste eMAG Profitshare la momentul preluarii de către Conversion Marketing si ce urmeaza in continuare?

Profitshare a crescut foarte frumos de la an la an si in prezent avem peste 25.000 de site-uri active. Din estimarile noastre, 75% din valoarea vanzarilor prin intermediul marketingului afiliat din Romania se realizeaza prin intermediul Profitshare. De la lansarea pe piata pana in prezent am platit afiliatilor comisioane de peste 1 milion de euro.

La inceputul lunii viitoare vom lansa in teste platforma multi-advertiser cu un numar restrans de afiliaţi si de advertiseri. Dupa incheierea unui ciclu complet de plata vom invita in noua platforma restul afiliatilor si vom aduce noi advertiseri.


Ce fel de Advertiseri vor intra in Pofitshare 2.0 si care sunt beneficiile de care acestia se vor putea bucura?

Accesul advertiserilor in Profitshare 2.0 va fi unul extrem de selectiv.  Profitshare este reteaua de marketing afiliat care converteste cel mai bine. Vrem sa consolidam acest diferentiator si sa mentinem nivelul ridicat al performantelor.

De la anuntarea faptului ca vom deschide platforma am primit foarte multe cereri de la companii interesate sa intre in Profitshare. Evaluam insa extrem de atent calitatea serviciilor oferite, satisfactia clientilor si rata de conversie. Nu vrem sa facem afiliere la kilogram, vrem sa ne asiguram de faptul ca afiliatii nostri vor obtine rezultate la fel de bune si cu noii advertiseri.


Ce schimbari aduce Profitshare 2.0 din punct de vedere al platii comisioanelor catre afiliati?

In noua platforma vom avea inca de la bun inceput mai multi advertiseri care vor oferi comisioane alaturi de eMAG.  Acesta este motivul pentru care modalitatea de plata trebuie simplificata.

In primul rand, banii se vor plati doar prin transfer bancar si se vor vira la sfarsitul fiecarei luni direct in conturile bancare furnizate, fara a mai fi necesara realizarea vreunei cereri de plata. Impozitele si taxele se retin de catre noi la sursa si le vom declara la stat, acest lucru neimplicand niciun efort suplimentar din partea afiliatilor.

Prin introducerea in platforma a unor noi advertiseri cu performante ridicate si prin automatizarea platilor, afiliatii vor avea mai mult de castigat.

Tot in acest spirit, am decis ca in Profitshare 2.0 pragul minim de retragere al comisioanelor sa fie de 100 de lei, fata de 350 de lei cat este in prezent.

Vom opera aceasta modificare inca din versiunea curenta, eMAG Profitshare. Astfel, inainte de migrarea in noua platforma, afiliaţi isi pot retrage comisioanele de minim 100 de lei. Vom mentine bonusul de 5% pentru a-i rasplati pe cei care au castiguri de minim 350 de lei, atunci cand solicita plata prin Cardul Cadou eMAG.


Care este profilul unui afiliat care realizeaza promovarea Advertiserilor prin intermediul noii platforme?

In noua platforma, ne-am propus ca prin intermediul rapoartelor detailate sa facem afilierea o activitate ce poate fi inteleasa usor. Prin intermediul instrumentelor inteligente de promovare dorim sa facem din marketingul afiliat o solutie accesibila si usor de monetizat pentru afiliati cu niveluri de experienta diferite.


Ce mesaj doresti sa transmiti afiliatilor Profitshare?

Obiectivul nostru principal este sa devenim Solutia #1 de monetizare atat pentru publisheri mari cat si pentru acei afiliati la inceput de drum, care au site-uri cu putini vizitatori. Nu vom neglija nici componenta de PPC (Pay-per-Click), oferind solutii concrete de crestere a performantei.

Performanta in marketing afiliat este data de mixul dintre performanta individuala a afiliatilor, a instrumentelor puse la dispozitie de catre reteaua de marketing afiliat si calitatea advertiserilor.

Se intampla lucruri frumoase, stati cu noi si pregatiti-va de performanta! :)

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Marius Pahomi despre Profitshare 2.0

Postat pe 25.03.2013 de catre Profitshare

Marius_P_interviu1

V-am anuntat de curand ca Profitshare 2.0, varianta multi-advertiser, a fost preluata de catre Conversion Marketing.

Avem ambitii mari pentru noua platforma, iar pentru a le duce la indeplinire avem acum o echipa extinsa, coordonata de Marius Pahomi, Directorul General al companiei.

Marius are o experienta de peste 12 ani in online, timp in care s-a implicat in dezvoltarea strategiilor de marketing si promovare ale multor dintre cele mai cunoscute branduri. Din perspectiva lui si a companiei, cel mai important aspect in marketingul online ramane performanta campaniilor.

Vedeti in continuare cum a cunoscut Marius afilierea si care sunt planurile pentru Profitshare 2.0. printr-un interviu adresat comunitatii de afiliati.


Care este experienta ta cu eMAG Profitshare?

In 2009 testam diverse metode de monetizare a blogului. Evident ca n-am rezistat tentatiei de a testa si nou-lansata platforma de marketing afiliat Profithare, dezvoltata de către eMAG. Era prima mea experienta cu afilierea si platforma m-a impresionat de la bun inceput prin eficienta instrumentelor puse la dispozitie, prin posibilitatile de personalizare a widget-urilor si prin modul detaliat in care se facea raportarea performantelor.


Ai reusit sa monetizezi rapid prin intermediul Profitshare? Care a fost experienta ta in acest sens?

Pana la acel moment foloseam pentru monetizarea blogului Google AdSense si de accea m-am raportat la rezultatele obtinute prin intermediul acestui serviciu. Desi Google AdSense imi aducea un castig constant, sumele erau destul de mici.

In cateva zile de la implementarea Profitshare, am fost placut suprins de primele vanzari realizate. Ma intrebam cine sunt cei care au cumparat de la eMAG prin intermediul blogului meu, daca ii cunosc personal sau nu si daca ei stiu ca achizitiile lor mi-au adus primele mele comisioane din afiliere.

De atunci, doar prin intermediul widget-ului de pe blog, am vandut cateva zeci de produse si am folosit castigurile pentru achizitionarea de diverse gadgeturi.


Unde se gaseste eMAG Profitshare la momentul preluarii de către Conversion Marketing si ce urmeaza in continuare?

Profitshare a crescut foarte frumos de la an la an si in prezent avem peste 25.000 de site-uri active. Din estimarile noastre, 75% din valoarea vanzarilor prin intermediul marketingului afiliat din Romania se realizeaza prin intermediul Profitshare. De la lansarea pe piata pana in prezent am platit afiliatilor comisioane de peste 1 milion de euro.

La inceputul lunii viitoare vom lansa in teste platforma multi-advertiser cu un numar restrans de afiliaţi si de advertiseri. Dupa incheierea unui ciclu complet de plata vom invita in noua platforma restul afiliatilor si vom aduce noi advertiseri.


Ce fel de Advertiseri vor intra in Pofitshare 2.0 si care sunt beneficiile de care acestia se vor putea bucura?

Accesul advertiserilor in Profitshare 2.0 va fi unul extrem de selectiv.  Profitshare este reteaua de marketing afiliat care converteste cel mai bine. Vrem sa consolidam acest diferentiator si sa mentinem nivelul ridicat al performantelor.

De la anuntarea faptului ca vom deschide platforma am primit foarte multe cereri de la companii interesate sa intre in Profitshare. Evaluam insa extrem de atent calitatea serviciilor oferite, satisfactia clientilor si rata de conversie. Nu vrem sa facem afiliere la kilogram, vrem sa ne asiguram de faptul ca afiliatii nostri vor obtine rezultate la fel de bune si cu noii advertiseri.


Ce schimbari aduce Profitshare 2.0 din punct de vedere al platii comisioanelor catre afiliati?

In noua platforma vom avea inca de la bun inceput mai multi advertiseri care vor oferi comisioane alaturi de eMAG.  Acesta este motivul pentru care modalitatea de plata trebuie simplificata.

In primul rand, banii se vor plati doar prin transfer bancar si se vor vira la sfarsitul fiecarei luni direct in conturile bancare furnizate, fara a mai fi necesara realizarea vreunei cereri de plata. Impozitele si taxele se retin de catre noi la sursa si le vom declara la stat, acest lucru neimplicand niciun efort suplimentar din partea afiliatilor.

Prin introducerea in platforma a unor noi advertiseri cu performante ridicate si prin automatizarea platilor, afiliatii vor avea mai mult de castigat.

Tot in acest spirit, am decis ca in Profitshare 2.0 pragul minim de retragere al comisioanelor sa fie de 100 de lei, fata de 350 de lei cat este in prezent.

Vom opera aceasta modificare inca din versiunea curenta, eMAG Profitshare. Astfel, inainte de migrarea in noua platforma, afiliaţi isi pot retrage comisioanele de minim 100 de lei. Vom mentine bonusul de 5% pentru a-i rasplati pe cei care au castiguri de minim 350 de lei, atunci cand solicita plata prin Cardul Cadou eMAG.


Care este profilul unui afiliat care realizeaza promovarea Advertiserilor prin intermediul noii platforme?

In noua platforma, ne-am propus ca prin intermediul rapoartelor detailate sa facem afilierea o activitate ce poate fi inteleasa usor. Prin intermediul instrumentelor inteligente de promovare dorim sa facem din marketingul afiliat o solutie accesibila si usor de monetizat pentru afiliati cu niveluri de experienta diferite.


Ce mesaj doresti sa transmiti afiliatilor Profitshare?

Obiectivul nostru principal este sa devenim Solutia #1 de monetizare atat pentru publisheri mari cat si pentru acei afiliati la inceput de drum, care au site-uri cu putini vizitatori. Nu vom neglija nici componenta de PPC (Pay-per-Click), oferind solutii concrete de crestere a performantei.

Performanta in marketing afiliat este data de mixul dintre performanta individuala a afiliatilor, a instrumentelor puse la dispozitie de catre reteaua de marketing afiliat si calitatea advertiserilor.

Se intampla lucruri frumoase, stati cu noi si pregatiti-va de performanta! :)

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare: