Planifică acum pentru a câștiga toată vara

Postat pe 18.04.2013 de catre Raluca

comisioane vara 2013Recomandarile oferite in continuare pot fi aplicate pentru oricare dintre advertiserii ce vand produse similare. Vezi toti advertiserii si ce categorii de produse vand in contul de afiliat, la sectiunea “catalog advertiseri”.

După 1 mai, vor crește exponențial vânzările pentru produsele specifice verii și, chiar dacă intervine și sezonul concediilor, sunt câteva categorii de produse care vă pot aduce comisioane măricele în afiliere.

Întrebarea a fost mereu, ce produse se vând și în ce perioade ale anului? Dacă pentru sezonul de vânzări, care începe în noiembrie, lucrurile sunt destul de simple (se vinde aproape orice), vara reprezintă o adevărată provocare pentru maximizarea veniturilor din afiliere. Însă noi suntem aici pentru a vă oferi sfaturi, tendințe și suport pentru a trece la un nou nivel în marketingul afiliat.

Un lucru deosebit de important este faptul că un afiliat de succes lucrează pe baza unui calendar întocmit cu multe luni înainte de aplicarea strategiilor „de atac” pentru generarea de conversii. Proverbul cu gospodarul care iarna își face car, iar vara sanie este perfect aplicabil în afiliere.

Puteți regăsi în continuare categorii de produse vândute cu succes în sezonul cald.

1. Aparatele de Aer Condiționat și Climatizare

Cu siguranță toată lumea mizează pe această grupă de produse, cu un succes din în ce în ce mai mare în vânzarea online. Orientați-vă spre promovarea atât a modelelor mai ieftine cât și pe cea a celor care oferă funcții inteligente, funcții pentru care puteți dedica serii de articole pe site-urile voastre. În procesul de achiziție online clienții caută informații, iar blogurile sunt o excelentă sursă de informare. Recomandați modele în manieră onestă, iar vizitatorii, pe lângă comisionul oferit la achiziție, vor reveni pe site-ul vostru pentru a se informa și pe viitor asupra produselor pe care doresc să le cumpere.

Pe lângă abordarea pe conținut pentru aparatele de aer condiționat, puteți miza și pe ventilatoare sau alte aparate de climatizare dintr-o clasă de preț redusă, iar promovarea acestora poate fi făcută chiar în rețele sociale, unde cumpărăturile pot fi făcute la impuls.

icon-graph În Profitshare, în 2012, produsele de aer condiționat au fost comisionate de 30 de ori mai bine în lunile mai – august față de primele 4 luni ale aceluiași an.

2. Produse de Bricolaj

Produsele de bricolaj, cum ar fi uneltele de grădinărit, au o durată de viață mare în ceea ce privește prezența în ofertele magazinelor, iar produsele nu se schimbă foarte mult nici din punct de vedere al caracteristicilor. În strategia de promovare, dedicați-vă pentru aceste produse astfel încât conținutul vostru să fie actual și pentru sezoanele următoare.

Există o mare oportunitate pe acest segment pentru că încă nu există o concurență acerbă în promovarea produselor aferente, nici de la afiliați și nici de la foarte multe magazine online. Faptul că sunt prezente în gama de produse comisionate prin Profitshare poate fi un avantaj foarte bun pentru a putea porni un proiect original de afiliere.

icon-graph Produsele din categoria bricolaj au înregistrat o creștere medie de 59% în primele 4 luni ale lui 2013, față de aceași perioadă a 2012, iar ele continuă să crească.

3. Accesorii și Servicii pentru Autoturisme

Pentru categoria aceasta de produse vedem două oportunități mari. Pe de o parte promovarea insistentă a produselor de curățenie auto (produse ieftine și utile) și pe de altă parte promovarea rovinietelor și a asigurărilor, mai cu seamă că începând cu luna mai și până la sfârșitul lui iulie va urma o nouă perioadă de vârf pentru această categorie.
Un plus poate veni și prin extinderea gamei de produse destinate automobilelor – acum poți genera conversii și pentru sisteme de securitate și confort auto.

icon-graph Produsele din categoria asigurări RCA au înregistrat o creștere medie de 98% în primele 4 luni ale anului 2013, față de aceași perioadă din 2012.

4. Produse de Optică și Astronomie

O categorie de produse aparte pentru această perioadă este reprezentată de telescoape, binocluri și lunete. Aceste produse se folosesc în vacanțele și excursiile din timpul verii și pot să delimiteze o nișă pentru pasionați din website-urile de drumeție, de călătorii și nu numai.

Avantajele promovării unor asemenea produse sunt: concurența scăzută și posibilitatea de a le recomanda ca și sugestii de cadouri inedite pentru cei dragi.

icon-graph Exceptând lunile de la sfârșitul anului, în care se cumpără cadourile de Crăciun, luna iunie din anul 2012 a reprezentat vârful comisioanelor acordate pentru produsele din această categorie.

5. Produse Specifice pentru Bucătărie

Vrem nu vrem, dieta se schimbă pe timpul verii, atât din necesitatea de a consuma alimente mai ușoare, cât și ca urmare a cultivării și comercializării de fructe și legume de sezon cu prețuri mai bune. Pentru afiliere această schimbare este importantă deoarece reprezintă oportunitatea de a promova și câștiga din aparate de gătit specifice acestor tipuri de alimente. Astfel, storcătoarele de fructe vor fi la mare căutare alături de bledere, aparate de gătit cu aburi, grătare electrice și de grădină.

Un sfat în plus: pe timpul verii, din cauza temperaturilor ridicate, modelele de frigidere mai vechi tind să se strice sau să provoace neplăceri. Va apărea, deci, o dorință mai ridicată de a înlocui modelele vechi de frigidere cu unele noi, care oferă astăzi multiple beneficii – vezi combinele frigorifice no frost, cele cu dispenser pentru apă ș.a. Acest lucru se poate sesiza și din Google Trends: 

 trend frigidere

icon-graph În 2012 aparatele frigorifice s-au comisionat cu 17% mai bine în lunile mai – august, față de primele 4 luni din același an.

Vă recomandăm să începeți să planificați promovarea pentru perioada verii deoarece o strategie bine pusă la punct, care va genera cele mai bune venituri în afiliere, necesită un timp de documentare, de analiză, de creare de conținut și puțină inspirație.

Nu ratați următoarele articole care vorbesc despre oportunități de câștig în afiliere și lăsați-ne comentariile voastre pe marginea sugestiilor de promovare.

Să aveți spor!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , ,

Planifică acum pentru a câștiga toată vara

Postat pe 18.04.2013 de catre Raluca

comisioane vara 2013Recomandarile oferite in continuare pot fi aplicate pentru oricare dintre advertiserii ce vand produse similare. Vezi toti advertiserii si ce categorii de produse vand in contul de afiliat, la sectiunea “catalog advertiseri”.

După 1 mai, vor crește exponențial vânzările pentru produsele specifice verii și, chiar dacă intervine și sezonul concediilor, sunt câteva categorii de produse care vă pot aduce comisioane măricele în afiliere.

Întrebarea a fost mereu, ce produse se vând și în ce perioade ale anului? Dacă pentru sezonul de vânzări, care începe în noiembrie, lucrurile sunt destul de simple (se vinde aproape orice), vara reprezintă o adevărată provocare pentru maximizarea veniturilor din afiliere. Însă noi suntem aici pentru a vă oferi sfaturi, tendințe și suport pentru a trece la un nou nivel în marketingul afiliat.

Un lucru deosebit de important este faptul că un afiliat de succes lucrează pe baza unui calendar întocmit cu multe luni înainte de aplicarea strategiilor „de atac” pentru generarea de conversii. Proverbul cu gospodarul care iarna își face car, iar vara sanie este perfect aplicabil în afiliere.

Puteți regăsi în continuare categorii de produse vândute cu succes în sezonul cald.

1. Aparatele de Aer Condiționat și Climatizare

Cu siguranță toată lumea mizează pe această grupă de produse, cu un succes din în ce în ce mai mare în vânzarea online. Orientați-vă spre promovarea atât a modelelor mai ieftine cât și pe cea a celor care oferă funcții inteligente, funcții pentru care puteți dedica serii de articole pe site-urile voastre. În procesul de achiziție online clienții caută informații, iar blogurile sunt o excelentă sursă de informare. Recomandați modele în manieră onestă, iar vizitatorii, pe lângă comisionul oferit la achiziție, vor reveni pe site-ul vostru pentru a se informa și pe viitor asupra produselor pe care doresc să le cumpere.

Pe lângă abordarea pe conținut pentru aparatele de aer condiționat, puteți miza și pe ventilatoare sau alte aparate de climatizare dintr-o clasă de preț redusă, iar promovarea acestora poate fi făcută chiar în rețele sociale, unde cumpărăturile pot fi făcute la impuls.

icon-graph În Profitshare, în 2012, produsele de aer condiționat au fost comisionate de 30 de ori mai bine în lunile mai – august față de primele 4 luni ale aceluiași an.

2. Produse de Bricolaj

Produsele de bricolaj, cum ar fi uneltele de grădinărit, au o durată de viață mare în ceea ce privește prezența în ofertele magazinelor, iar produsele nu se schimbă foarte mult nici din punct de vedere al caracteristicilor. În strategia de promovare, dedicați-vă pentru aceste produse astfel încât conținutul vostru să fie actual și pentru sezoanele următoare.

Există o mare oportunitate pe acest segment pentru că încă nu există o concurență acerbă în promovarea produselor aferente, nici de la afiliați și nici de la foarte multe magazine online. Faptul că sunt prezente în gama de produse comisionate prin Profitshare poate fi un avantaj foarte bun pentru a putea porni un proiect original de afiliere.

icon-graph Produsele din categoria bricolaj au înregistrat o creștere medie de 59% în primele 4 luni ale lui 2013, față de aceași perioadă a 2012, iar ele continuă să crească.

3. Accesorii și Servicii pentru Autoturisme

Pentru categoria aceasta de produse vedem două oportunități mari. Pe de o parte promovarea insistentă a produselor de curățenie auto (produse ieftine și utile) și pe de altă parte promovarea rovinietelor și a asigurărilor, mai cu seamă că începând cu luna mai și până la sfârșitul lui iulie va urma o nouă perioadă de vârf pentru această categorie.
Un plus poate veni și prin extinderea gamei de produse destinate automobilelor – acum poți genera conversii și pentru sisteme de securitate și confort auto.

icon-graph Produsele din categoria asigurări RCA au înregistrat o creștere medie de 98% în primele 4 luni ale anului 2013, față de aceași perioadă din 2012.

4. Produse de Optică și Astronomie

O categorie de produse aparte pentru această perioadă este reprezentată de telescoape, binocluri și lunete. Aceste produse se folosesc în vacanțele și excursiile din timpul verii și pot să delimiteze o nișă pentru pasionați din website-urile de drumeție, de călătorii și nu numai.

Avantajele promovării unor asemenea produse sunt: concurența scăzută și posibilitatea de a le recomanda ca și sugestii de cadouri inedite pentru cei dragi.

icon-graph Exceptând lunile de la sfârșitul anului, în care se cumpără cadourile de Crăciun, luna iunie din anul 2012 a reprezentat vârful comisioanelor acordate pentru produsele din această categorie.

5. Produse Specifice pentru Bucătărie

Vrem nu vrem, dieta se schimbă pe timpul verii, atât din necesitatea de a consuma alimente mai ușoare, cât și ca urmare a cultivării și comercializării de fructe și legume de sezon cu prețuri mai bune. Pentru afiliere această schimbare este importantă deoarece reprezintă oportunitatea de a promova și câștiga din aparate de gătit specifice acestor tipuri de alimente. Astfel, storcătoarele de fructe vor fi la mare căutare alături de bledere, aparate de gătit cu aburi, grătare electrice și de grădină.

Un sfat în plus: pe timpul verii, din cauza temperaturilor ridicate, modelele de frigidere mai vechi tind să se strice sau să provoace neplăceri. Va apărea, deci, o dorință mai ridicată de a înlocui modelele vechi de frigidere cu unele noi, care oferă astăzi multiple beneficii – vezi combinele frigorifice no frost, cele cu dispenser pentru apă ș.a. Acest lucru se poate sesiza și din Google Trends: 

 trend frigidere

icon-graph În 2012 aparatele frigorifice s-au comisionat cu 17% mai bine în lunile mai – august, față de primele 4 luni din același an.

Vă recomandăm să începeți să planificați promovarea pentru perioada verii deoarece o strategie bine pusă la punct, care va genera cele mai bune venituri în afiliere, necesită un timp de documentare, de analiză, de creare de conținut și puțină inspirație.

Nu ratați următoarele articole care vorbesc despre oportunități de câștig în afiliere și lăsați-ne comentariile voastre pe marginea sugestiilor de promovare.

Să aveți spor!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2019 Conversion Marketing