Valoarea veniturilor pe care un afiliat le obtine din marketingul afiliat sunt direct proportionale cu munca depusa si cu experienta sa.
Afiliatii cu experienta stiu la ce valoare de venituri se pot astepta pentru o anumita perioada si sunt permanent motivati sa castige mai mult. Cum fac ei asta? Prin definirea unor obiective ce fac parte integranta din strategia lor de promovare.
Setarea obiectivelor ajuta in trei feluri: va puteti organiza eforturile mai bine, puteti urmari eficient rezultatele din afiliere si va ajuta sa castigati din ce in ce mai mult.
Obiectivele pe care le puteti seta pot fi definite pe termen scurt, de o luna sau doua, sau pe termen lung: pe semestru, an sau mai multi ani.
Ca sa va setati un obiectiv in mod corect trebuie sa va ganditi unde vreti sa ajungeti cu tot ceea ce faceti in afiliere si apoi sa definiti pasii care urmeaza. Un scop in sine pentru orice afiliat este castigarea a cat mai multi bani. In functie de experienta si de cunostintele pe care le aveti, puteti sa stabiliti o valoare rezonabila in lei pentru acest obiectiv.
De la obiectivul macro definit prima oara, trebuie sa definiti o serie de alte obiective secundare care va vor ghida.
Ca sa obtineti mai multi bani, trebuie sa aveti o audienta relevanta cat mai mare, care sa fie expusa la promovarea pe care o realizati. Propuneti-va sa atingeti un numar definit de vizitatori si de unici in fiecare saptamana sau luna.
Mai departe, ca sa atrageti traficul pe care vi l-ati propus, trebuie sa oferiti ceva catre audienta. In functie de tipul de promovare pe care o faceti, urmatorul obiectiv din aceasta serie se poate incadra la publicarea de articole noi, la crearea sau optimizarea unei campanii PPC, la atingerea unui numar de postari in retelele sociale pe care le folositi sau la actualizarea si optimizarea continutului deja existent.
In continuare, audienta voastra va trebui sa interactioneze cu mediile de promovare si sa realizeze click-uri in instrumentele Profitshare. Veti putea urmari click-urile obtinute in aceste instrumente pana la momentul definirii obiectivelor si alege un prag pe care sa il atingeti pentru urmatoarea saptamana sau luna, care sa fie si suficient de motivant.
Un set simplu de obiective pentru o luna, urmarind modelul de mai sus, poate sa fie rezumat la: O: 500 lei <- O1: intre 10.000 si 20.000 vizite <- O2: 10 articole noi/ 40 de postari Facebook <- 2.000 click-uri.
Urmarind gradul in care sunt indeplinite aceste obiective initiale pentru timpul alocat va puteti face o idee despre unde si cand mai este nevoie sa plusati.
Fiecare parte componenta a unui obiectiv poate sa fie supusa unor imbunatatiri ulterioare. Poate ca in urmatoarea luna va veti dori sa castigati mai mult avand acelasi numar de vizitatori. Asta inseamna ca va trebui sa va adaptati strategia la noi parametri, obtinand mai multe click-uri din partea aceluiasi volum de vizitatori. O rata de click mai buna va ajuta in acest sens, si va vom arata intr-un articol viitor cum va puteti folosi de unelte dedicate, precum CrazyEgg sau Inspectlet. De asemenea, puteti include intr-un set de obiective si cateva care tin de analiza, documentare si invatare.
Nu uitati ca scopul definirii unor obiective este de a urmari veniturile pe care le obtineti din afiliere si de a doza efortul care intra in aceasta activitate. Cu fiecare set de obiective noi pe care le veti defini trebuie sa va propuneti mai mult – experienta si cunostintele de pana in acel moment va vor ajuta in indeplinirea lor, iar surplusul propus care nu este atins atunci, va functiona ca factor de motivare si va putea fi atins pe mai departe.
Deloc de neglijat este si adaptarea obiectivelor in functie de sezonalitatea pentru anumite produse (hint: aparate de aer conditionat) si servicii (hint: asigurari de calatorie, acum!) mai vandabile în unele perioade ale anului.
Care sunt primele obiective pe care voi vi le propuneti pentru afilierea Profitshare?
Profitshare
Latest posts by Profitshare (see all)
- Câștigătorii Sale Wars 2021! - 8 februarie 2022
- Află mai multe despre advertiserul Sursa-LED! - 1 noiembrie 2021
- MaxMed mărește comisionul la cele mai vândute produse de la 20% la 25% în perioada 19.07-15.08.2021! - 19 iulie 2021
Tag-uri: obiective afiliere, optimizare, planificare