Saptamanal de Marketing Online #57

57
In marketingul afiliat cresterea ratei de conversie reprezinta obiectivul principal. In acest sens avem nevoie in primul rand de o pagina de destinatie foarte bine optimizata dar si de o strategie de comunicare eficienta. Folosesti de multi ani emoticoanele, dar te-ai gandit sa le intregrezi si in mesajele tale din social media? In cele ce urmeaza iti aratam cum poti face acest lucru. Vorbim si despre cresterea reach-ului organic pe retelele de socializare. Dar oportunitatile din social media nu se limiteaza doar la Facebook. Linkedin este un canal de comunicare deloc nou dar demn de a fi luat in calcul.

Cum folosim emoticoanele in marketing

Fara sa realizam, in conversatiile cu ceilalti imitam expresiile si emotiile interlocutorului, ceea ce ne ajuta sa fim mai empatici si sa construim relatii solide. In mediul online suntem privati de aceste emotii. Sau, cel putin, eram, inainte de aparitia emoticoanelor. Oamenii de stiinta au descoperit ca in momentul in care privim un emoticon ne sunt activate aceleasi zone ale creierului ca si cum am privi o fata umana adevarata. Ni se schimba dispozitia si am putea chiar sa ne modificam expresia fetei. Acesta este un fenomen ce a aparut in ultimii an. Deci, in esenta, social media ne-a schimbat. De ce n-am folosi emoticoanele si in campaniile noastre de marketing. Articolul de aici vine cu cateva sugestii in acest sens.

De ce LinkedIn reprezinta o componenta esentiala a strategiei de content marketing

La o prima vedere LinkedIn poate parea o platforma pe care oamenii isi etaleaza joburile pretentioase. Desigur, LinkedIn reprezinta un instrument util pentru cei in cautare de job, insa, in timp ce mult profesionisti in marketing integreaza cu succes platforma in campaniile lor de continut, cei mai multi abia incep sa o descopere. In materialul urmator Jason Miller, reprezentant al retelei, impartaseste o serie de studii de caz care iti vor schimba parerea in legatura cu puterea de influenta a acestei platforme sociale.

[Infografic] Cum cresti rata de conversie a paginii de destinatie

Se spune ca in lumea marketing-ului online continutul este la putere, insa, daca e sa facem referire la marketingul afiliat, pagina de destinatie constituie, de departe, cel mai mare avantaj. De ce sunt atat de importante aceste pagini de destinatie? Daca ar fi sa facem o comparatie, ne-am putea referi la un trailer de film care evidentiaza cele mai interesante secvente si te convinge sa vrei platesti biletul pentru a vedea intregul film. Infograficul de aici vine cu cateva ponturi care te vor ajuta sa proiectezi o pagina de destinatie care sa converteasca asa cum iti doresti.

[Infografic] Cum poti creste reach-ul pe Facebook

Succesul site-ului BussFeed este dovada clara ca se poate ajunge la un trafic impresionant chiar si fara ajutorul Google, prin postari virale pe retelele de socializare. Insa concurenta este una apriga. Fiecare utilizator de Facebook are zeci de prieteni si este abonat la si mai multe pagini. Nu tot ce se posteaza ajunge in news feed-ul acestuia, Facebook avand un sistem de filtrare bazat pe CTR dar si pe alti factori. Infograficul de aici ofera cateva sfaturi utile privind imbunatatirea reach-ului organic pe reteaua de socializare.

Cinci modalitati inovatoare prin care-ti poti personaliza continutul website-ului

Dupa 10 ani de vanzari in scadere, Coca-Cola a reusit sa revina in atentia consumatorilor. Secretul? Personalizarea! Campania „Imparte o Coca-Cola” care a implicat scrierea numeroaselor nume populare pe sticle sau pe doze a avut impact major la scara mondiala. Studiile arata, insa, ca numai 29% din oamenii de marketing investesc in personalizarea website-urilor. Articolul de aici iti prezinta o lista de cinci modalitati interesante de a combina marketingul si personalizarea pentru crearea de experiente contextuale care se aliniaza asteptarilor clientilor din zilele noastre.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Tag-uri: , ,

Saptamanal de Marketing Online #57

Postat pe 8.06.2015 de catre Alina

57
In marketingul afiliat cresterea ratei de conversie reprezinta obiectivul principal. In acest sens avem nevoie in primul rand de o pagina de destinatie foarte bine optimizata dar si de o strategie de comunicare eficienta. Folosesti de multi ani emoticoanele, dar te-ai gandit sa le intregrezi si in mesajele tale din social media? In cele ce urmeaza iti aratam cum poti face acest lucru. Vorbim si despre cresterea reach-ului organic pe retelele de socializare. Dar oportunitatile din social media nu se limiteaza doar la Facebook. Linkedin este un canal de comunicare deloc nou dar demn de a fi luat in calcul.

Cum folosim emoticoanele in marketing

Fara sa realizam, in conversatiile cu ceilalti imitam expresiile si emotiile interlocutorului, ceea ce ne ajuta sa fim mai empatici si sa construim relatii solide. In mediul online suntem privati de aceste emotii. Sau, cel putin, eram, inainte de aparitia emoticoanelor. Oamenii de stiinta au descoperit ca in momentul in care privim un emoticon ne sunt activate aceleasi zone ale creierului ca si cum am privi o fata umana adevarata. Ni se schimba dispozitia si am putea chiar sa ne modificam expresia fetei. Acesta este un fenomen ce a aparut in ultimii an. Deci, in esenta, social media ne-a schimbat. De ce n-am folosi emoticoanele si in campaniile noastre de marketing. Articolul de aici vine cu cateva sugestii in acest sens.

De ce LinkedIn reprezinta o componenta esentiala a strategiei de content marketing

La o prima vedere LinkedIn poate parea o platforma pe care oamenii isi etaleaza joburile pretentioase. Desigur, LinkedIn reprezinta un instrument util pentru cei in cautare de job, insa, in timp ce mult profesionisti in marketing integreaza cu succes platforma in campaniile lor de continut, cei mai multi abia incep sa o descopere. In materialul urmator Jason Miller, reprezentant al retelei, impartaseste o serie de studii de caz care iti vor schimba parerea in legatura cu puterea de influenta a acestei platforme sociale.

[Infografic] Cum cresti rata de conversie a paginii de destinatie

Se spune ca in lumea marketing-ului online continutul este la putere, insa, daca e sa facem referire la marketingul afiliat, pagina de destinatie constituie, de departe, cel mai mare avantaj. De ce sunt atat de importante aceste pagini de destinatie? Daca ar fi sa facem o comparatie, ne-am putea referi la un trailer de film care evidentiaza cele mai interesante secvente si te convinge sa vrei platesti biletul pentru a vedea intregul film. Infograficul de aici vine cu cateva ponturi care te vor ajuta sa proiectezi o pagina de destinatie care sa converteasca asa cum iti doresti.

[Infografic] Cum poti creste reach-ul pe Facebook

Succesul site-ului BussFeed este dovada clara ca se poate ajunge la un trafic impresionant chiar si fara ajutorul Google, prin postari virale pe retelele de socializare. Insa concurenta este una apriga. Fiecare utilizator de Facebook are zeci de prieteni si este abonat la si mai multe pagini. Nu tot ce se posteaza ajunge in news feed-ul acestuia, Facebook avand un sistem de filtrare bazat pe CTR dar si pe alti factori. Infograficul de aici ofera cateva sfaturi utile privind imbunatatirea reach-ului organic pe reteaua de socializare.

Cinci modalitati inovatoare prin care-ti poti personaliza continutul website-ului

Dupa 10 ani de vanzari in scadere, Coca-Cola a reusit sa revina in atentia consumatorilor. Secretul? Personalizarea! Campania „Imparte o Coca-Cola” care a implicat scrierea numeroaselor nume populare pe sticle sau pe doze a avut impact major la scara mondiala. Studiile arata, insa, ca numai 29% din oamenii de marketing investesc in personalizarea website-urilor. Articolul de aici iti prezinta o lista de cinci modalitati interesante de a combina marketingul si personalizarea pentru crearea de experiente contextuale care se aliniaza asteptarilor clientilor din zilele noastre.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2024 Conversion Marketing