Saptamanal de marketing online, episodul #89

Daca intampini probleme cu generarea de leaduri sau ai vizitatori care parasesc cosul de cumparaturi, dar nu stii exact care sunt motivele pentru care se intampla aceste lucruri, atunci acest saptamanal de marketing online iti este dedicat. Vei afla mai multe informatii despre cum poti sa-ti faci brandul cat mai cunoscut si totodata vei avea sansa sa comunici ideile tale marete aplicand pasii corecti.

Defineste-ti cele trei cuvinte critice

Cu totii suntem in cautarea celor mai bune cuvinte, raspunsuri, expresii, atunci cand vrem sa comunicam anumite idei, pareri, catre un public cat mai larg mai ales ca unul dintre cele mai dificile lucruri este sa atragi atentia asupra businessului tau. Te-ai gandit insa ca tot ce trebuie sa faci e sa te asiguri in permanenta ca propriul continut de marketing are nevoie sa fie unic si sa aiba propria personalitate? Citeste mai multe aici despre cum poti sa-ti gasesti cele trei cuvinte magice care sa-ti defineasca afacerea si care te vor deosebi de ceilalti.

Cum sa cresti awareness-ul si sa generezi leaduri cu social media 

Social media reprezinta una dintre cele mai bune metode pentru cresterea brand awareness-ul si generarea de leaduri. Pe langa acestea, un alt element cheie este sa ai un plan bine pus la punct in asa masura incat eforturile tale sa nu fie facute in zadar. In acest articol vei descoperi cum afacerea ta poate sa se foloseasca de social media pentru a-si atinge scopurile definite. Nu mai sta pe ganduri si schiteaza-ti propriul plan de bataie.

„Trolul” care iti ucide conversiile

Ce-i determina pe oameni sa cumpere un produs sau un serviciu? Mai bine zis ce-i determina sa-l adauge in cosul de cumparaturi dar sa nu-l achizitioneze cu adevarat ci mai degraba sa-l abandoneze in ultima secunda. Cum de sunt atrasi de landing page-ul tau si de oferta, insa chiar si asa inchid pagina si merg mai departe. Cu siguranta aceste aspecte iti dau afacerea peste cap si iti ridica semne de intrebare. Afla si tu care poate fi „trolul” care iti ucide conversiile si incearca sa-l elimini citind urmatorul articol.

Cum iti convingi vizitatorii sa-ti citeasca articolele integral

In general, cititorii se plictisesc destul de repede atunci cand citesc articole de blog. Daca nu le oferi informatii clare si de calitate, atunci vei risca sa-i pierzi inca de la primul click. Pentru a evita astfel de situatii, articolul de fata iti va oferi informatiile necesare pentru a-i atrage inca de la primele randuri si ii va convinge sa ramana mai mult decat este necesar. In acelasi timp vei regasi si niste grafice interesante despre acest subiect.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de marketing online, episodul #89

Postat pe 25.01.2016 de catre Claudia

Daca intampini probleme cu generarea de leaduri sau ai vizitatori care parasesc cosul de cumparaturi, dar nu stii exact care sunt motivele pentru care se intampla aceste lucruri, atunci acest saptamanal de marketing online iti este dedicat. Vei afla mai multe informatii despre cum poti sa-ti faci brandul cat mai cunoscut si totodata vei avea sansa sa comunici ideile tale marete aplicand pasii corecti.

Defineste-ti cele trei cuvinte critice

Cu totii suntem in cautarea celor mai bune cuvinte, raspunsuri, expresii, atunci cand vrem sa comunicam anumite idei, pareri, catre un public cat mai larg mai ales ca unul dintre cele mai dificile lucruri este sa atragi atentia asupra businessului tau. Te-ai gandit insa ca tot ce trebuie sa faci e sa te asiguri in permanenta ca propriul continut de marketing are nevoie sa fie unic si sa aiba propria personalitate? Citeste mai multe aici despre cum poti sa-ti gasesti cele trei cuvinte magice care sa-ti defineasca afacerea si care te vor deosebi de ceilalti.

Cum sa cresti awareness-ul si sa generezi leaduri cu social media 

Social media reprezinta una dintre cele mai bune metode pentru cresterea brand awareness-ul si generarea de leaduri. Pe langa acestea, un alt element cheie este sa ai un plan bine pus la punct in asa masura incat eforturile tale sa nu fie facute in zadar. In acest articol vei descoperi cum afacerea ta poate sa se foloseasca de social media pentru a-si atinge scopurile definite. Nu mai sta pe ganduri si schiteaza-ti propriul plan de bataie.

„Trolul” care iti ucide conversiile

Ce-i determina pe oameni sa cumpere un produs sau un serviciu? Mai bine zis ce-i determina sa-l adauge in cosul de cumparaturi dar sa nu-l achizitioneze cu adevarat ci mai degraba sa-l abandoneze in ultima secunda. Cum de sunt atrasi de landing page-ul tau si de oferta, insa chiar si asa inchid pagina si merg mai departe. Cu siguranta aceste aspecte iti dau afacerea peste cap si iti ridica semne de intrebare. Afla si tu care poate fi „trolul” care iti ucide conversiile si incearca sa-l elimini citind urmatorul articol.

Cum iti convingi vizitatorii sa-ti citeasca articolele integral

In general, cititorii se plictisesc destul de repede atunci cand citesc articole de blog. Daca nu le oferi informatii clare si de calitate, atunci vei risca sa-i pierzi inca de la primul click. Pentru a evita astfel de situatii, articolul de fata iti va oferi informatiile necesare pentru a-i atrage inca de la primele randuri si ii va convinge sa ramana mai mult decat este necesar. In acelasi timp vei regasi si niste grafice interesante despre acest subiect.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare: