Saptamanal de marketing online, episodul #65

Postat pe 3.08.2015 de catre Claudia

Saptamanal de marketing online, episodul #65

In marketing online, un continut de calitate, un landing page care converteste si raspunsurile potrivite la momentul potrivit sunt ingredientele perfecte pentru un business reusit. Este foarte important sa ai in vedere toate aceste elemente daca vrei ca vizitatorii tai sa-ti aduca cat mai multe vanzari. Daca ai capacitatea sa-ti stabilesti scopul adecvat tie, il poti atinge usor prin respectarea celor mai sus mentionate, iar rezultatele nu vor intarzia sa apara.

[Infografic] Un landing page reusit de la A la Z

Rolul unui landing page reusit este sa genereze cat mai multe leaduri si sa motiveze utilizatorii sa dea cat mai multe clickuri. Vizitatorii sunt fie atrasi printr-un formular cu caracter personal, fie invitati sa dea un simplu click pentru a primi mai multe informatii despre un produs sau compania de care sunt interesati. Indiferent de scopul acestora, cele mai reusite landing page-uri trebuie sa aiba un design simplu, un titlu atragator, un text limitat si neaparat un call-to-action. In acest articol regasesti alfabetul de la A la Z a unui landing page care poate aduce rezultatele dorite.

Content de calitate cu un buget limitat 

In mediul online, continutul de calitate este unul dintre cele mai importante piese ale unui puzzle. Totusi, cum crezi ca poti obtine ceva extraordinar fara sa cheltuiesti niste sume excentrice? Iti punem la dispozitie aici cateva dintre metodele prin care poti sa creezi si sa promovezi un continut grozav fara sa ajungi la faliment. Asa cum spunea Neil Patel (searchenginejournal.com), „Marketingul nu ar trebui sa coste. Este nevoie doar de creativitate.”

Ce trebuie sa stii despre review-urile online ale businessului tau

Adesea ai impresia ca ai controlul total asupra businessului pe care il conduci, insa de multe ori daca nu stii sa gestionezi review-urile online ale vizitatorilor tai, s-ar putea ca imaginea ta sa fie ruinata. Astazi vei afla mai multe detalii despre impactul pe care acestea il pot aduce afacerii tale, si vei primi cateva sfaturi pentru a da cele mai bune raspunsuri, in situatiile in care te vezi nevoit sa rezolvi comentariile negative.

5 elemente cheie pentru a obtine conversii prin Facebook Ads si landing page

Esti dedicat promovarii de tipul Facebook Ads si iti place sa convertesti prin landing page? Chelsea Hejny (sociallystacked.com) ne prezinta in articolul de fata 5 elemente cheie pentru continut si design, care te vor ajuta sa imbunatatesti rata de conversie a acestor pagini pentru promovarea prin Facebook Ads. Trebuie sa ai in vedere insa un singur scop, pentru ca alfel risti sa-ti ametesti vizitatorii si sa-i pierzi.

Continutul vizual – o resursa indispensabila pentru oamenii de marketing

Dintotdeauna imaginile au avut un rol important si constructiv, in toate domeniile abordate. Astfel, nici businessului tau nu ar trebui sa-i lipseasca continutul vizual daca vrei ca marketingul tau sa dea rezultate. Editia curenta a saptamanalului de marketing online te va ajuta sa gasesti instrumentele potrivite pentru a crea imaginea perfecta care iti va aduce trafic si implicare din partea utilizatorilor tai.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Claudia

Pasionata de activitatile in aer liber, precum mersul pe bicicleta si longboard, am inceput sa ma ocup de marketing afiliat din anul 2014. Acum aduc micile placeri din viata personala in viata profesionala, sosind la job in fiecare zi cu unul dintre mijloacele mele proprii de transport 🙂

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de marketing online, episodul #65

Postat pe 3.08.2015 de catre Claudia

Saptamanal de marketing online, episodul #65

In marketing online, un continut de calitate, un landing page care converteste si raspunsurile potrivite la momentul potrivit sunt ingredientele perfecte pentru un business reusit. Este foarte important sa ai in vedere toate aceste elemente daca vrei ca vizitatorii tai sa-ti aduca cat mai multe vanzari. Daca ai capacitatea sa-ti stabilesti scopul adecvat tie, il poti atinge usor prin respectarea celor mai sus mentionate, iar rezultatele nu vor intarzia sa apara.

[Infografic] Un landing page reusit de la A la Z

Rolul unui landing page reusit este sa genereze cat mai multe leaduri si sa motiveze utilizatorii sa dea cat mai multe clickuri. Vizitatorii sunt fie atrasi printr-un formular cu caracter personal, fie invitati sa dea un simplu click pentru a primi mai multe informatii despre un produs sau compania de care sunt interesati. Indiferent de scopul acestora, cele mai reusite landing page-uri trebuie sa aiba un design simplu, un titlu atragator, un text limitat si neaparat un call-to-action. In acest articol regasesti alfabetul de la A la Z a unui landing page care poate aduce rezultatele dorite.

Content de calitate cu un buget limitat 

In mediul online, continutul de calitate este unul dintre cele mai importante piese ale unui puzzle. Totusi, cum crezi ca poti obtine ceva extraordinar fara sa cheltuiesti niste sume excentrice? Iti punem la dispozitie aici cateva dintre metodele prin care poti sa creezi si sa promovezi un continut grozav fara sa ajungi la faliment. Asa cum spunea Neil Patel (searchenginejournal.com), „Marketingul nu ar trebui sa coste. Este nevoie doar de creativitate.”

Ce trebuie sa stii despre review-urile online ale businessului tau

Adesea ai impresia ca ai controlul total asupra businessului pe care il conduci, insa de multe ori daca nu stii sa gestionezi review-urile online ale vizitatorilor tai, s-ar putea ca imaginea ta sa fie ruinata. Astazi vei afla mai multe detalii despre impactul pe care acestea il pot aduce afacerii tale, si vei primi cateva sfaturi pentru a da cele mai bune raspunsuri, in situatiile in care te vezi nevoit sa rezolvi comentariile negative.

5 elemente cheie pentru a obtine conversii prin Facebook Ads si landing page

Esti dedicat promovarii de tipul Facebook Ads si iti place sa convertesti prin landing page? Chelsea Hejny (sociallystacked.com) ne prezinta in articolul de fata 5 elemente cheie pentru continut si design, care te vor ajuta sa imbunatatesti rata de conversie a acestor pagini pentru promovarea prin Facebook Ads. Trebuie sa ai in vedere insa un singur scop, pentru ca alfel risti sa-ti ametesti vizitatorii si sa-i pierzi.

Continutul vizual – o resursa indispensabila pentru oamenii de marketing

Dintotdeauna imaginile au avut un rol important si constructiv, in toate domeniile abordate. Astfel, nici businessului tau nu ar trebui sa-i lipseasca continutul vizual daca vrei ca marketingul tau sa dea rezultate. Editia curenta a saptamanalului de marketing online te va ajuta sa gasesti instrumentele potrivite pentru a crea imaginea perfecta care iti va aduce trafic si implicare din partea utilizatorilor tai.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Claudia

Pasionata de activitatile in aer liber, precum mersul pe bicicleta si longboard, am inceput sa ma ocup de marketing afiliat din anul 2014. Acum aduc micile placeri din viata personala in viata profesionala, sosind la job in fiecare zi cu unul dintre mijloacele mele proprii de transport 🙂

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing